sâmbătă, 28 februarie 2009

1230....28 feb 2009

Ora 1159...privesc ceasul in gol,si nu-mi dau seama,oare chiar fac 24?! 1200 telefoanele incep a suna,mesaje peste mesaje.si cel mai important intarzie sa apara! Shi stii ceva...e ziua mea,si bag piciorul,nu stau sa astept nimic de la nimeni! Azi si doar azi,sunt in centrul atentiei,desi o sa ma oboseasca agitatia din jur,dar vreau sa petrec,sa ma simt bine,si sa uit de tot! Macar pentru moment...
1230 stau si arunc cuvinte fara sens,pe un blog,pe care nu prea il mai suport,dar continui sa scriu si nu stiu de ce! Dar o fac,mai rar,apoi mai des,si iar k la inceput si tot asa! Dar nu renuntz,desi in minte mi-am pus sa-i dau delete! Si oare de ce nu o fac?! Recitind articole,ma observ pe mine,in decursul unui an,trecand de la o stare la alta,de la amaraciune la extaz,apoi situatia se intoarce,trairi intense,ganduri,talent, vorbe frumoase,lacrimi din jur, si multe altele! Am crescut cu el langa un an intreg! Sau mai bine spus el a crescut prin mine....e mai corect!
Ne e un jurnal,ci doar parerea mea subiectiva despre tot si toate,oameni,viata, sentimente, durere,si poate a devenit o parte din mine! Sau doar eu intr-un joc nebun al cuvintelor! Si nu conteaza ce e,ci cum m-a ajutat! Da aruncand un ochisor in urma,vad o tristete enorma intr-un suflet mare si plin de ura! Recent lucrurile au inceput sa se schimbe,pentru ca asa am ales eu! Merit ce e mai bun! Si chinuindu-ma singur....nu ajungeam nicaieri! Mi-am luat inima in dinti,si am vrut sa-mi fie bine,si vreau sa-mi fie! Desi uneori gresesc constient....sperand,ca poate fi mai bine! Mi-am redescoperit speranta, ambitia....si incet incep sa ma cunosc p mine,mai bine! Sa fac diferenta intre ce e bun,si ce nu! Shi cum mi-am promis ca nu voi mai merge cu jumatati de masura,voi face mici schimbari! In comportament si trairi! Nu trebuie sa demonstrez nimanui nimic! Nu are rost sa ies in fata,si sa le arat eu pot?! Cine vrea sa vada,priveste acolo unde trebuie! Cine nu,sa-si ia zborul! Ei pierd....eu doar trec printr-o alta a propriei vieti! Cunoscand lume si lucruri noi! Si poate voi cultiva tristete,sau zambete,dar niciodata nu voi mai uita de mine! Pentru altii!
Observ ca am inceput sa o fac iar,si multumindu-i pe ei,nu ma multumesc pe mine?! Si oare merita? So.....wtf, o viata am!
De maxim luni,de ce luni? Maine petrec,duminica mahmur,si okelari de soare pe nasul in vant, sper si cred in mine! Si vreau sa fac mai multe pentru mine! Si doar pentru mine! Mi-a ajuns! Sunt satul pana in gat de realitatea cruda din jur! O voi schimba! Si nu pe ea! Pe mine! Modelandu-ma k un balon cu faina,incat sa devin potrivit pentru mine! Pentru nevoi si dorinte! Iar daca asta inseamna sa fac lumea din jur sa sufere,e spre binele meu! EU am suferit destul, mi-am distrus neuronii si sufletul pentru...?! Nu stiu dk voi mai scrie....sau ce anume,poate vreau mai mult de la mine,decat articole arunkte in nopti tarzii si plictisitoare,sau nascute din emotie profunda,sau tristete notorie! Dar,la anul pe 28 februarie voi revenii cu noutati! Despre realizari si esecuri!
shi orele au zburat,si deja am o ora cu 24 de ani! Ciudat cum nu simt diferenta....nu se vede,dar am invatat asa multe intr-un singur an,acum trebuie sa le pun si in practica! Shi chiar asta fac! So dnd! Busy! Cu kestii care ma fac sa zambesc....

1 comentarii:

Gia spunea...

La multi ani,Andu! Fericire,fericire si iar fericire in fiecare clipa!