vineri, 27 februarie 2009

24



Zilele curg incet, se revarsa intr-un trecut plictisit,iar noi,oamenii ne plimbam pe urma lasata! Si cu fiecare zi ce trece, noi,crestem,ca sa nu spun imbatranim! Dar cu timpul bucuria de a-ti serba ziua...dispare,sau daca nu macar te pune pe ganduri!
Avem impresia cum pierdem zile,apoi ani, si vedem cum nu realizam nimic! Avem sperante,dar frica de a le pune in practica,ne pune pe fuga!sau cine stie...fiecare cu viata lui!
Zile cu tort,cu galagie,lumanari, mancare multa, cadouri,si o casa plina,iar acum privesc holul intunecat si e chiar pustiu! Undeva pe drum din farmec s-a pierdut,sau cu varsta,apar si grijile, durerile de cap,si o realitate cruda!
Incet am inceput sa-mi procur singur tortul,sa imi fac singur cumparaturile,iar surprizele au fost tot mai departe,pierdute intr-un sant noroios! Simt in vorbe un dor nebun de copilarie,de speranta si bucuria din ochii mari si caprui,de importanta zilei de 28,si de tot! De oameni,de prieteni, de familie....acolo toti intr-un loc,cu un la mult ani p buze! Mereu faza cu La multi ani e funny,de-ar stii toti ce afoni sunt la kntat,nu k m-as afla si eu printre ei,dar....mereu trebuie sa existe un dar! Ofticatul! Apare el de fiecare data sa-mi strice ploile!
Sa ma bucur sau nu?! Dar la 24 ma asteptam sa fiu altfel,aveam alte sperante,sau doar eram mic si naiv! Pe la 4 ani ma vedeam mare,facand ceva extraordinar,la 7 ani vroiam sa devin politist,sau medic,pompier,chiar popa,p la 12 vroiam la liceu, la 14 am intrat unde mi-am dorit,la 18 facultate,viata de student in noapte,fara griji si doar distractie....19 am dat de greu,m-am lovit de un zid dur,de oamenii mari si de stres,la 20 faceam fata cu brio si petreceam in club cu prietenii,la 21 realitatea a inceput sa ma doboare,la 22 si 23 trist si neinteresant, la 24,hm...schimbari radicale! Inca din 2009....apoi am spus adio unui buletin vechi si drag,holbandu-mi ochii la altul,cautand diferente,apoi tot mai aproape,maxim 6 zile, apoi 3....2...1...si inca cateva ore....si nothing special! O petrecere se anunta cu surle si trambite, programata de mine, cu 2 prieteni simpatici JB si Absolut, cu prieteni, si cu starul principal EU!
Si de maine....numar descrescator 365 de zile spre 25....unde sper sa am tot ce-mi doresc! Si sa fiu ce sunt! Dar gandul imi ramane undeva in copilarie, si nu traiesc in trecut...
La multi ani!!! mie;))

2 comentarii:

just_me spunea...

La multi ani!

ruxir spunea...

"La multi ani andu!!!!" sa fii sanatos,iubit si sa zambesti mereu!!! multa bafta in noua relatie >:D< pooooooop take care ;)