joi, 19 februarie 2009

Aschii prin suflet...

Un lemn fin la mangaiere,o forma discreta si colturoasa,se inalta lin in sufletul plin dar gol! Nimeni nu-l cunoaste,nimeni nu-l intelege,uneori nici eu,si de prea putine ori a fost multumit! sau mint...vezi ce vorbeam mai devreme! Fuck...urasc starile de genul! Mai sunt si zile negre prin intinsul vietii pline de farmec! Zguduie un pik realitatea si imi aduce aminte sa raman cu picioarele pe pamant! Teama de suferinta se cuibareste iar,si pe loc tind sa o alung! Nu risti, nu simti ca traiesti! Nu are rost sa ma pierd in ganduri complexe si plictisitoare, nu are rost sa gandesc in departare,ci ma pot bucura de clipa vesela si trista! De sanatatea buimaca....de mine!
Dar apar zile cand totul dispare, si lemul fin e transhat in multe bucati de diferite forme simple dar ascutite,in aschii dureroase ce se infig bine,si raman acolo,iar la fiecare gura de aer inspirata,te loveste,si iti aduce aminte ca zace in tine,si nu ii e teama sa fuga,ii e cald,dar nu transpira! De topit nici vorba.....se aprinde uneori in focuri mici si zvelte,mocneste si rasuna in surdina,dar e imuna! Asha eram si eu.....sau sunt! Sau voi fi....sau plm! Nu mai conteaza!
Nimic nu mai conteaza.....caut un tratament eficient,si il pierd in negura timpului sinistru,vad speranta,dar vad si pesimism,vad fericire dar si durere,una fara alta nu pot coexista,si chiar nu conteaza! M-am obisnuit...sa strang din dinti,sa suport,si sa ma bucur de frimiturile fericirii,sa simt durerea pana la degetul mic,sa o alung cu un zambet cretin si inocent,iar apoi sa-i fac loc cu un gand rece! Un contrazic fara precedent,o neliniste crispata si o stare de cacat cu zambet p buze! Un suflet plangand cu aschii....

1 comentarii:

Sandgirl spunea...

Nici eu nu mi-as fi putut caracteriza starea mai bine... E minunat sa descoperi suflete ce simt asemeni tie... si totusi ma intristeaza gandul ca si sufletul lor e plin de pansamente.