marți, 24 februarie 2009

Rasfoind prin bloguri...

Mi-am facut un obicei,in fiecare dimineata sa-mi deschid paginile virtuale si sa-mi cladesc ochii p ici colo! Nu incep a le enumera,dar uneori raman impresionat,alteori plin de dezgust! Si pe langa mine sunt mii si mii....
Detest minciuna....si falsitatea! As vrea sa le pun in practik,dar nu ma reprezinta,si prefer un adevar....crud! M-as mintii singur!Si lucrurile s-ar complica...
Observ cum unii critica,au impresia cum totul li s-ar cuvenii,cum ei sunt cei mai buni,se afla in centrul sistemului,dar asa nu!!! Shi de ce?
Unde a fugit originalitatea? da!poate prin stil,cuvinte....dar nu si prin nou! Critica la tot pasul,eu fac,eu dreg,eu nu suport! Dar oare cand sunteti criticati? ce faceti? Apare usor o stare de nemultumire,un neuron se streseaza,si durerile de cap duc la chinuri insuportabile?!
Dreptul la replica...e liber! Fiecare isi expune parerea subiectiv,fie ca vrei,fie ca nu! Oamenii intai judeca,apoi gandesc,poate din impulsivitate,sau din lipsa de ocupatie,nu ca ar conta?! Nu poti sa-i multumesti mereu pe toti...chiar daca incerci,te saturi,si te plictisesti! Si important e sa te multumesti pe tine si atat...
Accept criticile cu stoicism,cu un pic de ma lasa rece,si pe o ureche imi intra,pe alta imi zboara,dar le ascult! Si am invatat sa nu critic,sa nu reprosez,poate omul acela isi da silinta,dar nici sa mint! Vai ce frumos e....vai cata puritate?Wtf....bleah! Pentru pupincurism? E plina lumea...larga! La tot coltul vezi lingai....scuzati limbajul! Shi nu e critica,ci doar un spirit de observatie! E decizia lor,poate ajung mai sus,poate nu,dar in ochii mei,sigur cad! Nu ca i-ar interesa....
Hai sa ii injuram pe toti,sa fim noi persoanele dure si neintelese,sa pozam in victima nesuferita? Diferite tertipuri ieftine de a atrage atentie exagerata....HAI sa nu! Ma multumesc cu putin,dar acel putin trebuie sa fie bun! O mica nota de comparatie...
Nu misc un deget pentru a respinge un repros,imi da de gandit uneori,dar am si motivele mele,desi poate as fi un mic modest! Stiu ce pot! Stiu ce am de oferit! Si nu stiu ce merit! Am incredere in mine...!Amestec de notiuni! Vorbe pentru unii,fapte pentru altii! Repet,nu ca ar conta....repetitia intr-un text nu suna bine! Dar o fac voit! Cultiv si dezvolt! CE? Nu va deranjati sa intelegeti!
Concluzia...niciuna!

1 comentarii:

Alya spunea...

link exchange...?:D
treci pe la mine si daca consideri ca merita anunta-ma ;)
o seara placuta!!!