vineri, 13 martie 2009

Deep..in the past!

Sunt seri in care nostalgia copilariei ma cuprinde si-si revarsa vraja....
Privesc cu ochii larg deschisi,spre copilul de ieri,spre inocenta si freza de John Lennon,spre ciubotelele chic,si pantalonii de blugi! Ouale kinder si cutiile de cola,roboteii din pachete de tigari,si masinutele de metal! Uu...ce viata! Fara grji!
Somnul de dupa masa,iesitul afara,cociul pe capace de bere,ruptul hainelor pe leaganele ruginite,si frunza-n miez de strada! Simt un dor nebun,de acele zile pline de farmec,de o lume mare,si de micul din mine! Daca stiam ce cruda e realitatea...ma bucuram mai mult,profitam de momentele de liniste,de protectia unui brat cald,de bunatatea unei voci dragi!
Prima zi de scoala...camasutza in patratele albastre,pantaloni albastru inchis,si timidate sporita! Flori intr-o mana,un ghiozdan colorat si cool,la moda,stilou cu penita,si penar cu multe creioane colorate,si colegi noi! Primul contact cu exteriorul...cu lumea,cu duritatea vietii! Primele note, cuvinte grele si stari de rusine,de roseatza in obraji,intimidat parca.....de fata cu bucle,cu parul saten,si ochii superbi! Da ea! Primul pupat p buze,si fugit intr-un colt! Prima prietena! Desi stiu,poate va citii!hi there....e mai greu sa-ti spun live!Dar imi amintesc.....acum,clar totul! O sclipire de moment! tingle! Anii trec,iar noi ne departam cu pasi mari de copilul de ieri,ne cizelam,devenind simpli oameni! cu griji, probleme si tristeti! Uitand de bucurii,de viata, de noi! Eu nu vreau sa ajung asa! Spun stop! Inca de pe acum....
Miss those days.....maybe i miss me!sigur! Intrand pe usa oamenilor mari,am ramas neplacut surprins,m-am lovit de zidul zdravan,m-a durut,nu am fugit,dar timpul inapoi nu am cum sa-l dau! Shi nici nu l-as da.....hm,recunosc,as face cateva schimbari,doar cateva! Dar nu toate...nu as sterge nimic din ce m-a facut sa zambesc,ce m-a facut sa ma simt fericit!
Sunt alegerile mele,de cand am ajuns sa ma descurc singur,sa hotarasc ce e bine si ce e rau pentru mine,uneori mi-a fost atat de rau,incat nu zaream soarele,alteori eram pe un nor alb si zburdam spre altul,intepat de cupidon,apoi tot asa....am urcat,am coboarat,m-am lovit,am spart si am ajuns aici azi! Si culmea! Zambesc! Desi chiar totul nu e la locul lui! Ca un puzzle ce vrea sa fie complet...si ii lipseste mereu o piesa! Asa si eu! E tarziu in noaptea,ora 2,criza financiara e resimtita din plin,facultatile ma obosesc,dragostea m-a pustiit,sanatatea imi joaca feste uneori,iar realitatea ma face indiferent! Ca sa reusesti,tre sa fii un porc! Iar porcilor le place noroiul! dar mie nu! Sunt pus in a alege.....si sincer,nici nu stiu ce sa fac! Prins la mijloc....intr-o lupta fara sfarsit cu realitatea! Dar uite,e tarziu,e noapte,privesc poze ratacite in pc,filmulete vesele,ascult o melodie fara sfarsit(ii fac reclama http://www.youtube.com/watch?v=kdOUh_jOWbI ) ironic si titlul,cu starea actuala) si eu zambesc! Atat de larg,atat de simplu, si e doar al meu! Nu am somn,nici nu vreau,am chef de un rasarit in camera unde am simtit atat de multe,unde sangele imi fierbea prin vene,si zambea si el,la tot ce se intampla! I was really happy! And now....doar zambesc!

0 comentarii: