duminică, 8 martie 2009

Lacrimi...



O picatura loveste cu asprime biroul inchis la culoare,lasand in urma sa o mica bobitza sarata,apoi alta curge p obrazul imbujorat,si tot asa....definim un plans! O fi de fericire? Sau poate tristete? Sentimentele se exprima in diferite stari,ce ne uimesc si pe noi! Nu stim cum reactionam,nu ne intelegem,dar ne place! Avem nevoie de lacrimi! De durere,sa realizam ca traim intr-o realitate cruda,uneori prea dura!
Acum un bebe plange de foame, o mama emotionata,isi varsa lacrimile,vazand sacrificiul depus de al ei prunc,pentru un mic cadou oferit din inima,alta lovita de barbat,isi inneaca amarul,si tot asa....un batranel plange dupa tineretea avuta,altul de singuratate....iar eu?! Eu ce fac?
Nu plang,nu vars o lacrima,desi poate mi-ar face bine....sunt imun,sau secat spus! Durerea se revarsa fara margini,o simt pana si-n cel mai ungher al sufletului! Se transforma in ura,uneori o spulber cu un gand curat,si tot asa....am obosit,si nu stiu cum sa scap de ea! Mi se reaminteste...zilnic,de terte persoane,imi da batai de cap,si indiferenta,nesimtirea mea,se modeleaza,ca un mijloc de autoprotectie...si iar raman cu gustul amar,al zilei de ieri! Si acum il simt pe plombele nesuferite!
Un umar cald,o voce adanc uitata,un las ca o sa fie,spus din vorbele ei....un buchet imens de flori,si un La Multi Ani Mama! Dar totul s-a pierdut in timp...si mereu va ramane o amintire,frumoasa,dar atat de dureroasa!

2 comentarii:

Flory spunea...

este adevarat, lacrimile ne elibereaza de suferinta, ne ajuta sa ne descarcam. mi-a placut descrierea ta...

Chriss spunea...

Mama ta va fi mereu alaturi d tine... acolo adanc in sufletul tau. Si fii sigur k e mandra d tine :)

Ziceai intr-un articol anterior k t gandesti sa renuntzi la scris... Don't u dare!!! [-(
I need U, your fans need U :P ... & U need 2 write :) ... & U like it, admit it :P