marți, 24 martie 2009

A murit un vis...



Oare unde gasim anunturi de genul? Oare unde multi dintre noi s-au simtit liberi si fericiti? Au crescut,s-au distrat si poate si-au intalnit jumatatea?! As putea adauga multe intrebari,un pic retorice,dar nu! Cum poate un loc,loc scaldat de valuri marete,cu un nisip salbatic si soare vesel,sa iti aduca o dezamagire in suflet,atunci cand vezi ca a pierit?! Trist,dar adevarat! Imi e greu sa cred,sau nu vreau sa cred,ca nu mai exista Vama Veche!

Amintiri dulci,cu miros de clatite intr-un pepene galben, tequila la 4 lei paharul, nopti pierdute,si nu in van, baie fara costum,dormit intr-un cort mic,dansuri pana la epuizare,concerte memorabile,sticle de bere prin nisip, un sort si pielea goala, oameni simpli si uniti,o tigara cersita in genunchi, kiar si prezervative, un Corsarul cu fructe de mare, un loc de scufundari, un simbol al libertatii,ce ne e ingraditata in ultimul timp!

Eu sunt mic,si nu am prins probabil acea Vama de odinioara,cantata adanc de Chirila,dar mi-a fost suficient o vara sa-mi dau seama ce-am pierdut! Am crescut cu ea,prin ea! Iar de acum,voi vorbii de ea la trecut, si o sa spun....o sa-mi fie dor! TRIST! Ma repet! Nu conteaza parerea mea subiectiva,si nici nu e un strigat de ajutor,kair si mii nu putem schimba,iar acea imagine dezolanta ce se cladeste acum in Vama,va dainuii in timp,iar incet,si sigur,poate va devenii o noua statiune de fitze,snobism si oameni ce nu stiu cunosc simplitatea! Am cunoscut oameni plini de bani,ce-si lasau afacerile,si veneau vara in vama,sa locuiasca,sa simta si sa respire acel aer al tineretii! Sau omul cu bmw cat casa,sa se dea jos din masina lui pompoasa,si sa ne ceara o tzigara?! Oare e posibil? Da! Acolo totul era posibil!

Drumul spre Vama,il visez si acum cu ochii larg deschisi,si nu vreau sa-l uit! NU vreau! Ma simteam eu,zambeam cretin fara motiv,eram fericit si nu aveam nevoie de nimic! Nici de bani,nici de prietene,ci doar insotit de prieteni,de apropiati,aveam totul,iar lumea imi era la picioare! Nu-s doar vorbe in vant,ci poate doar sentimente,ce constient se indreapta spre neant! Asteptam cu nerabdarea vara lui 2009,sa incep sa traiesc iar un vis frumos,iar azi am realizat k nu mai e posibil! Un 1 mai muncitoresc....va devenii imposibil! Degeaba merg si fac gratare,stau la vila,recunosc e mai usor acolo,decat in cort,dar unde sa petrec pana dimineata? Sa ascult o muzica plina de mister? O bere blonda....insotit de blonde?! Of...si inchei, nu vorbele isi au rostul,ci doar ce am simtit noi pentru acest spatiu fermecator,de basm,acum doar un cosmar pustiu!

Imi va fi dor....

1 comentarii:

Anonim spunea...

nimic nu putea fi mai frumos decat sa cobori in vama sa tragi in plamani acel aer de libertate alintandu-ti urechile cu o melodie "Undeva prin vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn..."
si sa iti dea acel aer de distractie de parca timpul ar sta in loc iar marea sa-ti rasfete trupul incins

off ce vremuri....oare o sa le mai traim? sau si peticul acela de rai va fi cotropit de pitzipoance si cocalari