vineri, 13 martie 2009

My story...

Incepand sa astern cuvinte rebele,pe o kestie alba si fina,apasand taste ascultatoare,intr-un laptop prietenos,ce-mi zambeste zilnic dimineata,si-mi spune noapte buna,la culcare! Am inceput sa scriu,sa dezbat,sa exprim,sa spun trairi, ganduri sentimente! Sa ma cunosc pe mine,si pe cei din jur,sa judec sau nu,sa vreau mai mult de la mine,sa raman uimit de cuprins,sa astern o poveste in culori! Povestea mea...
Scriu si sterg,nu ma suport,inchid si trantesc,nu-mi place,apoi nu vreau sa pierd,salvez,dar produsul finit brut,nu da rezultate! Visez intamplari misterioase si fantastice,dar nu le pot reda,imaginatia bogata se joaca cu mine,cu exprimarea mea,si nu da roade,uneori simt cum iesirea mea din anonimat,va fi prin ceva ascuns in mine,ce si-a scos capul ca o cartita din barlogul ei,dar nimeni nu are privirea atintita asupra mea! Scriu in van....
Spun stop...si nu-mi iese,nu ma tin de cuvant,nu mai vreau!Dar o fac in mod constient! Why?! Imi nasc intrebari in mintea intortocheata! Fuck....
My story...is here,se scrie in timp ce vorbesc,gandesc,zak in pat,uneori pierd zile,alteori nu am aer sa respir,caut potrivire,si nu gasesc decat spatii goale! Un gol lasat in trecut,o rana imensa in suflet,si eu zambind cretin in zi!
Te intreb...acum?! Delete sau...dau frau liber cuvintelor fara sens?!

4 comentarii:

Anonim spunea...

De obicei atunci cand citesc siruri lungi de ganduri am tendinta sa sar peste randuri pentru a ajunge mai repede la final. Modul in care scrii tu e unic pentru mine. Am citit tot si parca as fi vrut sa recitesc anumite parti...dar am ales sa las un comentariu.

Felicitari pentru ceea ce esti!!!

din dragoste de viata

Chriss spunea...

Anything but NOT delete :)

Oana Maria spunea...

Dă frâu liber cuvintelor fără sens care pentru tine au un mare înţeles ;)

just_me spunea...

te citesc cu drag, imi place mult cum scrii, asa ca...da frau liber cuvintelor fara sens!!