sâmbătă, 28 martie 2009

Oras trist...

Frigul trist si singuratic isi revarsa valul de fiesta,asupra orasului ingandurat! O picatura singuratica,da nastere pe-un geam simpatic,unor figuri intoarse-n 4! Un strop de rima contopita,in fraze scurte si plictisite! O dunga'ntinsa se reflecta,intr-o lumina simpla si perversa, un far lung si o fitza scumpa,intr-un bmw cu coada-n tinsa! Iesind din jocul stralucit, arunc un ochisor cam trist,spre umbra din trecut,si vad doar amintiri ce au pierit,adanc uitate in sfarsit! Aceeasi strada umbroasa,cu miros de tei, si flori alese,ma poarta in trecutul glorios, ma face sa zambesc usor,si sa-mi revin intr-un prezent,prea dur!
Totul e gol si pustiit,aievea o masina aluneca usor,cu zgomot dulce de motor,si umbre simple tot privesc,sub felinare lungi,cum luna se prelinge'n cet! Iar eu o iau la pas,respirand un aer cret,si barul plin de sucuri colorate,nu-mi face cu ochiul,ci trotuarul lung se pierde'n departare, iar cheful si el dispare!
Ma invart in banal,si ma plictisesc eu oare? Shi nu astept nimik in mare!

1 comentarii:

rux!r spunea...

ff frumos articolul... mai ales "Ma invart in banal,si ma plictisesc eu oare? Shi nu astept nimik in mare!" ...cred k toti simtim asta ...