vineri, 6 martie 2009

Piece of me...

Privind spre trecut....inchizand ochii,si plec spre o calatorie cu zambet,lacrimi si tristete! Imbinate au creat candva un moment potrivit! Unde m-am simtit ca acasa,poate imi e dor,sau sincer nu,si nici nu stiu de ce imi aduc aminte! Poate potrivirea datei....
Ratacit in tristete,gasit drum spre fericire! Recopensa? Pierdut multe pe drum, amintiri dulci-amare,dar intr-un tarziu,gasit un om rezistent,si al naibii de ambitios! Doborat? Doar pe moment....lovit in plin,intr-un suflet fragil,tandari, si regenerare deplina,fortificata! Schimbat si plin de greata, dur cu mine, stari de complace nule, fara jumatati de masura!
Dar...in acele zile am castigat multe,am simtit prin vene un sange zvapaiat,dorinte ascunse, emotii puternice, si chiar o stare de multumire! Clipesc si ma vad...respir si simt cum respiram un aer plin de fior, ating si ma despart,e atat de aproape,dar si departe! Amintiri uitate candva in mod voit,acum sunt doar simple treceri spre omul de azi,om ce a si pierdut o parte din el! O mica piesa dintr-un intreg potrivit, a fugit in trecut,s-a speriat de tot,si a lasat urmari scrijelite, eu sper in bine,dar adevarul e purtat p aripi indepartate! Il stiu si-l ignor! Imi e mai bine asa!
Si imi placea de mine in trecut,asa in naivitatea mea,in privirea trista,cu zambet cretinoid, de tot,dar acum ma plac mai mult,am trait,am simtit,am trecut mai departe! Un capitol inchis ce merita reamintit,si nu uitat!
Cu ochii larg deschisi,cu o realitate infipta-n spate,inevitabil de dureroasa uneori,pe care o infrunt zilnic,azi cu un pai plin cu suc,maine cu rulouri de frisca,si in ambele cazuri cu ambitie izvorata din ura prosteasca! Rabdare suficienta,dar nu cu mine,cu voi...cu oamenii din jur,cu sperante si incredere in altii, am tras linie,si am realizat cat si ce pot! O carte plina de imagini,de idei si cuvinte, expresii bogate si bine gandite, fraze ascunse in timp,sentimente si iluzii,sperante si dorinte,personaj complex in rolul principal,furios si dur cu exteriorul,pasnic si inimos, in ea ma aflu,si ii desfasor o actiune dupa bunul plac,dupa cum simte inima,si cum gandesc! Dupa lasat lucrurile in voia sortii,si privit cum totul se aseaza treptat la locul lui,incercand sa umple golul lasat......

0 comentarii: