miercuri, 4 martie 2009

Placut surprins...



Nu-mi sta in fire sa fiu nerabdator,cum nici sa fiu surprins! Numar pe degete,amintirile in care am fost placut surprins! Nu imi e greu sa sortez, nu las garda jos prea usor,dar si cand o las imi face placere,sa vad cum lucrurile o iau razna in jur! Se aseaza totul,la fel cum notele desenate portativ,devin melodioase,si placute!

Imi place sa fac cadouri,atunci cand nu se asteapta omul,sa-l surprind,sa-i studiez privirea,zambetul,sau mimica! As mintii,daca as spune ca nu imi place sa primesc,dar ma simt obligat,sau ma gandesc prea mult la restul,cam aici e oful...

Priviri ascunse, ganduri in soapta,vorbe dulci,secrete....si totul prin spatele meu! Constient,ma fac ca ploua,e mai bine asa,poate poate chiar m-as bucura sa fiu surprins!Desi cam are non sens cu introducerea! Sunt greu de multumit....poate chiar dificil,pretentios,dar nu in van! Un zambet strecurat prin coltzul gurii,inseamna si mai mult.

Ziua cu pricina,pregatiri,agitatie,telefoane,fara prea mult chef, si astept lasarea intunericului,si petrecerea "surpriza". Luat pe nepregatite, respir un aer placut,prieteni,familie,si cadouri!

Zambesc si-mi place,ma bucur e ziua mea,desi in suflet mereu imi va lipsii ceva! Nu conteaza ce! Ciudat e....cum de vreo 5 ani,esentialul mi-l pregatesc singur! Vorbesc de tort! Chestia dulce si plina de lumanari,ce-ti aduce aminte,ca azi ai o zi speciala! Ai mai pus un an in coada,si te indrepti,desi refuzi sa crezi,spre lumea oamenilor mari,spre grijile si problemele lor,si incerci sa te agatzi cu un ultim efort de lumea copiilor,de o dulce amintire,cu patranjel in par,si un pistol de jucarie! De o inocenta mult apusa! Curaj imi fac,las pijamalele mirosind a somn,a mine,si parca,dupa miros ma indrept spre locul cunoscut,si intind un deget spre ce imi place! Fructe si frisca....cutiuta potrivita si gata! That was all folks! Let's go home!

Si in 2009 plecat de acasa cu gandul spre gustul uitat,intarzii fara sa vreau,nestiind ce va urma! Closed! Fuck...ce ma fac! Eu vreau tort cu fructe! Solutii ar exista,dar asa nu! Un gand nebun,tort de copilasi,made in McDonalds!Fac reclama acum....pff! Dar pe drum renunt!

Ma lungesc in cuvinte plictisitoare,si cand as putea descrie totul in doar cateva cuvinte,uneori,mai tot timpul ma complic!Si nu pentru ca vreau,ci probabil imi place! Nici eu nu ma inteleg! O cutie mare,colorata,frumos impachetata! Reactia...buf buf...sa vad zdrangane? Dar toti disperati...nnnnnnnnnnnuuuuuu! Stop.....ma prind repede,si pot spune, nu ma asteptam! Incepe sa-mi placa,sa zambesc si sa desfac cu nerabdare cutia...si ghici ciuperca ce-i?!!



Emotionat un pic,nu arat,si tac,dar imi place ideea de a nu-mi cumpara singur tort,de a fi surprins,si DA e cel mai frumos cadou pe care il puteam primii! Sau pe care l-am primit in ultimul timp,nu ca nu ar fi fost si celelalte frumoase,dar acesta a venit la momentul si locul potrivit! Din partea unei persoane potrivite! Si ii multumesc.....pentru tot! M-a facut sa uit de tot pentru moment,de trecutul sobru,de zilele pline de singuratate,umbland dupa tort pe strada,de durere si tristete! Iar partea cu dorinta...imi ramane sa sper! Si sa o fac realizabila.....am nevoie de ea!Poate mai mult,ca oricand! Shht....sa nu afle!

0 comentarii: