miercuri, 18 martie 2009

Special kiss...

Imi e dor de un sarut anume? e normal oare? Imi e dor sa ating buzele unei persoane,sa inchid ochii si sa ma las purtat de pasiune pe aripi nebanuite! Acel fior ce imi strabatea corpul,ma facea sa ma simt fericit!
Las pleoapele incet,si incerc sa-mi imaginez,vad si acum roshul aprins din buze,nervurile mici si simple,apoi pe mine apropiindu-ma orbeste,fiind parca chemat spre acel mirific moment! Usor ma loveam de caldura buzelor,pe care o simteam in tot sufletul,apoi plecam spre necunoscut,jucandu-ne fara sfarsit,bine bine...doar pana la epuizare! As fi ramas acolo,in acel loc,dar deschid ochii si realizez,nu traiesc in trecut! Dar imi e dor sa simt! Sa simt cum ma las cuprins de bratele unei persoane in care sa am incredere,caruia sa ma incredintez orbeste,si daca ar fi nevoie,un test de incredere,m-as lasa prins de ea,arunkndu-ma pe spate,cu riscul de a cadea,unul sub altul! Aveam si poza potrivita,as fi putut sa o postez,dar e mai bine sa nu....
Las o enigma,un sarut mistic,al unei persoane potrivite!
Shi ce reprezinta un sarut? Atractie? Dorinta? Pasiune? Un mod de a te apropia de cineva? Sau doar un lift pentru la parter?! In primul rand,incredere! Nu-mi place sa fiu sarutat cu ochii deschisi,si nici sa o fac,desi uneori recunosc,mai trag cu ochiul,dar e acea senzatie de cum te simti privit! Apoi...urmeaza atractie...2 amici nu se saruta,poate doar sub influenta alcoolului,a unor provocari,sau a curiozitatii?! Nu cred in amicitii intre o fata si un baiat,mereu unul cedeaza! Si atunci...nu implica nimic!E doar un sarut,ca oricare altul!Fara incarcatura emotionala! Dar cand simti ....cum e? Special! Nu mai conteaza locul,lumea din jur,si intrii intr-o lume de basm,unde tu esti broscoiul ce devine print,iar ea zana cea frumoasa!
Te pun sa te gandesti,care a fost cel mai frumos sarut de care iti amintesti? Daca nu,atunci ai pierdut ceva pe drum,ar fi cazul sa-ti dai seama ce! Eu il am pe cel de mai sus! a venit mai tarziu decat niciodata,nu ca nu mi-ar fi placut si restul,sa nu ofensez pe cineva,dar acela a fost magic! Poate pentru k era cu cineva la fel de fermecator! Atins de bagheta cu surprize,am descoperit o lume a sperantelor,a unui val ce se lasa usor peste tine,si te cuprinde,intai chipul,apoi zambetul,in final inima si sufletul!
Si acum,in miez de noapte,ma uit la mine,cum nu mai am incredere sa inchid ochii,sa profit de clipa aceea,dar asa nu! Nu din frica,sau poate o parte devine un adevar,sau poate lipsea persoana potrivita,sau am ajuns pur si simplu indiferent?! Si cineva acolo,are nevoie de mine,asa cum sunt, cu bune si rele,cu maturitatea copilaroasa uneori, cu gesturile tandre,cu romantismul specific,si eu am nevoie de acea persoana,capabila sa ma accepte asa! Si de un sarut fermecat,ce sa-mi redea totul...

1 comentarii:

Alya spunea...

am spus si eu candva ca sarutul pentru mine e mai intim decat orice(dar nu era neaparat adevarat pentru ca de-a lungul timpului am sarutat in diverse moduri si din diverse motive...)
mai tarziu mi-am dat seama ca atunci cand am spus-o...ma gandeam la sarutul cu acea anume persoana...cu care simt ceea ce descrii tu in cuvinte...