luni, 23 martie 2009

Walk away...

Intorc spatele,si plec,pasii rasuna cu ecou pe coridorul lung si intunecat,aud doar scancetul ei,si lacrimi ce atungeau pardoseala veche! Daca miscam privirea eram pierdut, stiam cum nu-i puteam rezista,mai ales acelei imagini triste,cu acel chip bine intiparit in minte,de obicei plin de lumina si zambet,acum doar de lacrimi si ceata!
Distanta dintre noi se marea,eu ma apropiam de lumina soarelui,ce imi arunca o raza p obraz,iar ea in intuneric! E crud...dar totul se incheia acolo si acum! Rememoram cuvintele aruncate in graba,povara ce-mi chinuia sufletul, se jucau armonic,si pline de rima,chiar nu puteam spune ceva mai frumos,si mai sincer! Nu stiu de unde atata indiferenta izvorata,atat calm,si tact, o tactica ca-n evul mediu,o duritate rece!
Nu ma simteam vinovat cu nimic,iar adevarul se aseza clar,in fata noastra,purtam amandoi voalul culpabilitatii,eu m-am complacut si mintit singur,cu sentimente ce nu existau,iar ea, profitand de bunatatea,si increderea mea! Unul trebuia sa puna punct,shi doar de data aceasta,eu am fost!
Pragul usii il sar cu dreptul,arunc un zambet trist,las amintiri in urma,si respir aerul proaspat de primavara! Ochii se deschid,verdele se asorteaza cu peisajul, iar eu incep a observa totul in culori! Si pentru prima oara sunt sigur de alegerea facuta! Ma gandesc la mine,si nu la ea! Un prim pas spre o victorie,purtata de multi ani cu trecutul nepasator! Telefonul imi suna,nici nu era nevoie sa-l verific,tonul personalizat era suficient! Un ton de ocupat,si-mi continui plimbarea printre oamenii grabiti,posomorati,avand o satisfactie,deplina desi nu-s orgolios! Zarva orasului plictisit ma lasa rece,si caut frumusetea lui! Citesc un mesaj de scuze plin,ce frumos suna,dk ar fi fost si adevarat,sau poate e doar tarziu!Mult prea tarziu....
Tarziu ajung acasa,si arunc totul in cosul cu amintiri,fara regrete,si zambesc cretin si inocent spre viitor!

1 comentarii:

Oana Maria spunea...

Mi-a placut ce mi-ai scris :) foarte frumos..mersi. Referindu-ma acum la ce ai scris aici..pur si simplu imi reda imaginatia..te cuprinde in voalul ei.si nu stiu de ce, dar imi inspira multa sinceritate :-"