marți, 24 martie 2009

Walk on water

Alerg prin apa rece,o simt,imi da fiori,si imi continui drumul! Nu renunt,deshi oboseala ma doboara,pietrele ascutite imi lasa urme pe pielea vanata! Durerea se deschide ca o floare sub soare,si circula usor prin acei mici centri nervosi,spre creierul plictisit! O ignor,si las o urma de sange pe o piatra maronie!
Respir un aer proaspat, padurea din jur ma rasfata cu miresmele ei, zgomote din departare,rasuna cu ecou, bufnita trista se zareste intr-un colt uitat din acel paradis,totul fiind in contrast cu imaginea mea dezolanta!
Curentul raului se inaspreste,inaintarea mea fiind din ce in ce mai grea,ma impiedic,iar stropii de apa imi sar pe obrazul roshu,racorindu-ma! Ce bine ar fi sa raman aici,dar nu,ma ridic,strang din dinti,si privesc doar in fata! Hainele se lipesc de corp,aducandu-mi fulgerari reci,si culmea,eu zambesc! Motive zero! Dar o fac! Ironic,cum cu o ora in urma,luam cina intr-un restaurant de lux,costum,cravata asortata si un look impecabil,iar acum...sunt aici,asa! O realitate cruda! Azi esti sus,maine jos,iar soarta iti surade,atunci cand vrei sa vezi asta,cand te lupti pentru speranta zilei de maine,si nu te lasi doborat de atacuri perverse.
Cascada se simtea aproape,vuietul ei se afla prin minte,si nu era o iluzie,temperatura devenea suparatoare,iar talpile erau epuizate! Cautam cu vederea incetosata o raza de soare,o urma de speranta,dar nu imi indreptam privirea spre locul cu pricina,ci adanc,prin suflet am gasit-o! Doar de aia alergam de nebun,descult si singur! Pentru ca o aveam! Mereu a fost acolo! Si totul...era pentru mine!sa-mi demonstrez ca pot! Shi exact atunci...rafalele de apa chicoteau,si scaldau pamantul! Am atins obiectivul! Indiferent de greutatile intalnite,am reusit! Satisfactie garantata!
Totul e pur fictiv...

0 comentarii: