marți, 28 aprilie 2009

Busy...

Arunc totul intr-o cutiuta virtuala, pun un lacat si cheia dispare intr-un folder ratacit! Las o parte din mine in acest loc , un trecut trist,cu momente magice,cuvinte plictisitoare, uneori zambete , chiar si un sentiment de multumire, pentru tot ce se afla in aceasta cutie, si merg mai departe! Mereu am mers cu capul sus,dar ma debarasez de lucrurile nefolositoare din viata mea! Cum ar fi acest blog...recitind ma vad in fiecare articol,zi si chiar actor principal intr-un rol nebun de pretentios! Multumesc persoanelor ce au apreciat, criticat si laudat munca depusa,noptile nedormite si colile albe cu inscrieri negre! Poate am talent si-l irosesc, poate nu, dar nu mai gasesc farmec in asta, sunt alte lucruri mai importante! Sa ma bucur de orice zi, sa zambesc si sa ma plimb! Sa fiu eu,asa cum sunt,cu bune si rele, sa-mi fac un viitor, si sa ma asez usor in circuitul oamenilor mari,sa-mi traiesc viata,lasand in urma trecutul!
Fericit din lucruri marunte...soare,cald,verde, mare, sarbatori, sanatate, prieteni, viata, nori, ploaie, dulciuri...o da dulciuri, mancare, freza, haine, si lista poate continua la nesfarsit,dar the end!

4 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Nu stiu ce te-a suparat asa de tare. Si eu vreau o pauzaaaaaa profesionala, insa blogul e o forma de comunicare la care nu voi renunta curand. Pe curand!

Chriss spunea...

Pacat, mare pacat... :( That`s all I can say. I`m too sad 2 say more :( :-< Sper sa t razgandesti :(

ruxir spunea...

ar trebui sa continui sa scrii :)

mihaela spunea...

tocmai cand am adaugat la bloguri preferate...sa nu stergi arhiva,nu am apucat sa citesc tot...sa ai parte de multa bucurie in viata!