miercuri, 22 aprilie 2009

Cold...inside!

Uneori devin asa de nesuferit...incat nici eu nu m-as suporta! Si nu stiu de ce unii continua sa o faca! Sa isi bata capul cu mine,sa imi fie alaturi,sa ma inteleaga,sa imi arunce o vorba buna,sa ma faca sa zambesc si etc. Am devenit o persoana acra,si ciudat,ma laud cu asta! Desi poate nu e normal! Dar e exact acea indiferenta pe care o cautam,care m-a consacrat, si imi facea asa bine, necunoscand tainele nebanuite si alese ale neprevazutului! Bine,atunci nu eram si rau,si nici ironic,si nici delasator, si ma gandeam mai mult la ei,decat la mine,si acum o fac,dar in proportii nesemnificative! Si nu egoism,poate un strop! Mai mult strica in cazul meu,dar....
Prefer sinceritatea si o sa fiu sincer...si cu voi toti, ma refer la capitolul girls and stuff! Cand cineva vrea prea mult de la mine,devin o roca rece,de nepatruns, cu chipul inocent,cu ganduri altruiste,nu profit,si nici nu vreau sa-mi bat joc,dar intr-un fel,varianta a 2 zboara spre suprafata! Gresesc,constient spun asta,alungand orice persoana ce isi bate capul cu mine,sau vrea sa si-l bata,ca mai apoi sa primeasca un raspuns negativ,un apel respins,sau un mesaj trist! Shi cat ma afecteaza pe mine? Fix 0! Uneori ma speria gandul acesta! Prea pretentios? Prea gigi contra? sau prea stupid?! Inca caut raspunsul, sau il evit si pe el! Sau caut doar persoana potrivita, si caut ar avea ghilimele,am incetat sa o mai fac demult,au aparut alte prioritati! Mi-am reviziuit lista de to do! UU...chiar sa-mi fac una si scrisa,peste anii sa ma amuz!
Si vreau sa trec peste un pas,ma impiedic,si ganduri nocive imi apar in crestet,vreau sa le distrug,sa fac ceea ce ar fi normal,ce ar face orice om,dar nu-s doar orice om! Sunt EU! Eu cu problemele mele,cu grijile de peste zi,cu rutina si banalul, cu zambetul si privirea urata,cu fata posomorata,cu noua mea gropita,si cu vechiul nas in vant! Sa nu existe nimeni suficient d provocator?! Nu prea cred!!! Dar unde-i problema?
Un suflet inghetat, rece si amar la gust, un sarut pasional il incalzeste,dar nu-l topeste,ci doar il amageste,se joaca cu el,chair devine placut pentru o vreme,dar pentru mai mult se sta la coada! Privesc sa vad cate persoane si-au pus sperante in mine,sau au vrut ceva mai mult de la mine,iar eu le-am lasat cu ochii in soare?! Scuze...i can't! Shi nu are rost sa va mint,sa obtin avantaje, not that man,desi sincer chiar imi doresc,ar fi totul asa simplu! Si motivul? You're not the one, azi kiar am invatat cum sa scapi repede de cineva,cu 2 cuvinte chiar! Nu le-am pus in practik,si nu o sa o fac,e prea fara etica! Poate "caut" ceva ce nu exista,sau doar o provocare, batai de cap, si nu lucruri usoare, lupta de convigere, sau doar sa fiu luat prin surprindere! Clar! Telefonul suna,azi o zi de not so chef sa raspund,mesajele se aduna,unul,2 ...3 nu e corect,si frumos,dar ce naiba! E sanatos! Pentru mine! Azi! Maine o sa-mi cer scuze,desi nu ma astept sa inteleaga! Shi chiar nu conteaza!
Cold inside....so hot outside! Un contrast diabolic, cheful de viata intra in antiteza,si balanta se egaleaza,azi am chef sa zac,maine dansez si cant ca un nebun,zambind,dar si cand zac zambesc,doar traiesc si am o viata,dar am tabieturile mele,si vreau sa fiu lasat cu ele in acele zile cu nori si ploaie! Apoi arunc patura,las dezordine in urma,si plec la plimbare,lovindu-ma de ceva nou,poate de o persoana noua,si-mi place ce gasesc pentru moment,iar in final dezamagesc, "fugind" spre singuratatea notorie!
Caloriferul care te incalzeste,cu adresa la strada....etajul, sau poate casa din cartierul cu vile,sau doar casa,unde naibii esti?! NU e un strigat de ajutor,si nici unul de disperare,ci doar cuvinte aruncate-n noapte! N buna...

0 comentarii: