sâmbătă, 18 aprilie 2009

In ritm de rock...

Un bas puternic zdruncina sala lunga si plina de oameni ciudati! Imi caut un loc,nu prea il gasesc,nu ma incadrez in peisaj,freze rebele,cercei in urechi, copilasi cu berea in mana, fete cu limba'n gatul prietenului,si nu asta ar fi problema,ci doar ca abia ce le cresteau sanii...nu condamn o societate cladita de noi,ci mereu raman uitmit de ce se naste! Unde e farmecul copilariei? Acele zile fara griji,doar joaca si zambet?!
Prind un vers ratacit,nu te lasa pierdut.....si incep sa ma ascund prin multime,studiind comportamente,fete,oameni noi, si modul de cum vad unii distractia! Pana si distractia si-a pierdut din farmec, sau doar plictiseala isi arata coltii! Dar cuvintele ce rasunau in boxele sumbre,nu aveau acest inteles,ci cu putina atentie,distingeai un mesaj clar,o lectie de viata, purtata prin viu grai,pe un disc prin toata tara,as fi spus lume,dar formatia nu e de nivel international!
Si incep a ma lasa pierdut pe ritm,a da din cap,a lasa versurile sa mi se intipareasca in minte,a le fredona,si a ma bucura de moment,desi nu apartineam locului,devenind chiar placut! Nu mai suspin dupa ziua ce a trecut,am avut dureri de cap,si stres,ci doar traiesc clipa! Si imi place...m-am retras,incet,dar sigur....nu neaparat din vointa proprie,ci si de alte constante,in casa,in fata laptopului,a cartilor,a Tv-ului pe care-l inchid,si a plictiselii,renuntand la plimbarile ce-mi faceau bine,la aerul curat si la distractii trecatoare,venite din lucruri marunte! Greseala mea,mi-o asum,mi-a facut bine o perioda,dar se cam intoarce acum!
Iesind din rutina zilnica incep a recupera frimiturile luate de vant,dintr-un Eu nemotivat! Shi desi lumea nu se aliniaza,nu chicoteste sa-mi usureze munca,fiecare zi ce vine,aduce un alt greu, lovituri dupa lovituri,rezistand cu durere in suflet,chiar indiferenta,imunitate,dar cu semne tot mai adanci!

0 comentarii: