duminică, 5 aprilie 2009

Milioane de povesti incep cu un numar de telefon...

Imprumut titlul dintr-un spot,cu scuzele de rigoare,dar da bine,si e chiar la obiect! In lumea unde informatia circula mai repede decat un TGV, au aparut telefoanele mobile! La inceput nu ne permiteam,era un moft,un lux si un nou! Acum e doar ceva banal,indispensabil! De la copilul mic de clasa 1,ce are legat un telefon de gat,culmea,pe vremea mea,tare batran sunt,mergeam cu cheia de gat,acum ei folosesc telefoane,pana la mosul cu sapa de la tara,ce-si suna copiii plecati de tineri la oras!
Oare cati dintre noi nu avem mobil? Asta e intrebarea buna! Foarte putini,prea putini...chiar.
Nocive? Nu conteaza,ne facem rau singuri,cu multe altele,un telefon in plus nu strik!
Telefon= comunicare,contactul cu societatea,cu lumea din jur,antiplictiseala,mesaje,si FITZE!
Mai sunt,lista poate fi lunga,dar nu are rost,esentialul a fost spus!
Roz,cu cristale,oglinda,diferite forme,performante,camere foto pentru poza in oglinda de la WISH,wireless,jocuri antiplictiseala,sau ultima generatie pe masa de la suc,sa dezveleasca starea materiala,si pentru ce? Snobism...iluzoriu! Creier ioc...Poate sunt acid,dar nu suport fitele! Sau spre ce tindem cu totii!
Sau un telefon simplu,nici prea ieftin,k nah...lumea din jur se uita,catalogheaza,esti dat la o parte,nu vrem sa fim dati afara nu?!Am observat persoane,apropiate,care scot telefonul din buzunar cu rusine,k e prea tocit,sau prea....vechi, :O rusinica! Top rusinica!
Iar eu.....eu sunt maniac! Toata ziua scriu mesaje,dk am cui,ma binedispune,imi place,si e mai interesant decat un vorbit la telefon,care sincer uneori ma plictiseste! Dar astepti cu nerabdare un reply,nu stii ce va fi in el,si u've got message:D Apoi sa sun....urasc beep-urile,nu raspund la nr necunoscut,sau nr pe care nu le stiu,am chichitele mele,si zile fara chef,cand nu raspund la nimeni,desi supara lumea din jur,si chiar nu-mi pasa! Nu tin la telefoane scumpe,le scap,zgarii,si nu mi le etalez in orash,e o necesitate doar! Dar orice invat,are si dezvat,nu? Ironia m-a pus in fata,sa stau cu telefoanele la nas,si sa nu le pot folosii,o boala ce macina incet,si sa primesti un mesaj,sa fie interesant,si sa nu poti raspunde! Lectie de invatat! Se baga la cap!
Lucrurile serioase acum...e o necesitate?moft? sau....un accesoriu? studiu de caz?! Dependenta chinuitoare,dar placuta! Poti face atatea lucruri cu un telefon....sa exprimi sentimente,sa arati atentie,sa uimesti sau sa superi! Sa produci durere,sa arati indiferenta,sau chiar sa trasmiti bucurie! O comunicare la distanta....o vorba buna la nevoie,si lacrimi! La telefon incep lucruri frumoase....de la o discutie,se ajunge la o intalnire,apoi la mai mult!Si tot acolo se distrug inceputuri!
Tratament? Nu stiu daca mai exista,o lupta pierduta,inca de la prima strigare! So noroc in cautarea unuia....

0 comentarii: