sâmbătă, 11 aprilie 2009

Pure art...

Atarnand un cuvant pe buzele moi si reci,la fel k flamura ce se zbate in vantul de primavara,dar nu stop! Refuza sa zboare! Nu exista putere pentru a finaliza actul in sine! Acela de a reda gandurile si sentimentele! Sau doar ratiunea isi arata caile nebanuite! Nimic nou sub soare....doar umbre si lacrimi!
Realitatea se invarte-n jur,oamenii se perinda,unii vin,altii pleaca,dar eu nu am rabdare sa ma opresc in loc,sa arunc o privire ratacita spre ei,ci calc apasat spre viitor! Plictisit parca...nu mai simt nimic! Aceleasi lucruri banale,persoane care dau din gura,pe versuri repetate,aceleasi placi triste si abatute,piese visatoare si pline de sperante! Rutina banala,chef pierdut si vointa de viata aruncata intr-un colt singuratic!
O zi se scurge,apoi alta apare,si evenimentele decurg un pic cam lent, imagini noi mai rasar din neant,dar nu au farmec.Pretentii exagerate?nu cred....ci doar....suspin fals! Stari molesite,energie in van,si doar perindat prin viata! Shi unde-ii rabdarea? Unde au disparut lucrurile cu adevarat placute,satisfactii,ambitii si multe altele! Au ramas doar distractii trecatoare, convingeri de bine,si sperante eclipsate!
M-am saturat si de scris,aveam atatea idei,le-am pierdut! Cuvinte simple,cu sens,fara sens,cu dor si trairi,cu emotii puternice,si idei noi! S-au ascuns,asteptand scanteia,motivatia,sau doar provocarea! Shi ce am si imi place? E atat de greu sa-ti dai seama ce iti place,ce vrei sa faci,sa-ti asterni un viitor maxim,cum ar spune unii,ma amuza cuvantul! Mister ambiguu....o arta nedeslusita,un viitor in fata!

2 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Asa se intampla mereu, avem multe idei , ganduri frumoase, chiar daca sunt simple, pot ajunge repede la sufletele sensibile, insa sunt atat de mult incat nu stim cu ce sa incepem si ne pierdem in detalii, iar cand ne pregatim sa le asternem pe hartie ramanem muti in fata unei coli albe, pe care abia daca reusim sa scriem o fraza. Este un sentiment care ne stapaneste pe toti in anumite momente.Primaveri minunate si pline de inspiratie.

Geanina Codita spunea...

sunt atat de multe*, de la prea multe ganduri mi se trage, scuze!