vineri, 3 aprilie 2009

Sunny days....

O reflectie se perinda prin oglinda vesela iar o privire se pierde in aceasta! 2 ochisori mari,si caprui,se deschis sub razele cazatoare,nasc o tenta de verde,si devin bucurosi fara sens! Ieri erau nori,azi totul e plin de soare! Problemele nu au disparut,ci au ramas uitate undeva acolo,nu e drept sa-mi strice dispozitia,azi totul prinde farmec!Nu stiu si maine,poate!
Imi era dor de o zi cu soare,cu miros dulce de pomi infloriti,de aer proaspat prin plamani,de pasi aruncati fara noima,de zambet sub soare! O melodie ascunsa,se distinge'n departare,un vers cunoscut,poate chiar si trist, o oda adusa in jurul meu,din boxe prafuite,imi descanta auzul,si poate intr-o zi plina de ceata,m-ar fi indispus,dar nu si azi!
Nici eu nu ma inteleg,si nici nu mai incerc,ma plimb adesea in star contradictorii,de pe un pod p altul,unul e plin de speranta si lucrurile pozitive,iar celalalt zace in antiteza neclintit! Nu stiu nici care imi place mai mult,cert e,ca amandoua ma schimba,unul ma face sa ma bucur de tot ce-i in jur,iar altul sa devin indiferent! Apoi prin combinari luate cate 2,ma plasez la mijloc si-l aleg pe 3! Alergam dupa scopuri perverse,putem calca in picioare tot ce ne sta in cale,avem idealuri marete, si vise razlete! Si pierdem tot ce-i sub soare,ce e aproape si miroase,calcam pe alei prafuite,pline de verde si nu vedem decat monocrom!
Iar cand noaptea se lasa,si obosit incerci sa adormi,si toate lucrurile bune cam fug de tine,chiar si somnul,incepi sa tresari,sa tremuri,si sa nu respiri! Sa te gandesti la tine! Sa analizezi,iar in final te bucuri!esti sanatos! Iar mereu o sa tindem catre mai mult...spre cai nebanuite,dar pline cu soare,de vrem sa observam!

0 comentarii: