joi, 28 mai 2009

28 mai...

Am inchis ochii,si cuvintele au fugit spre o lume nebuna, unde vidul joaca fotbal,el centreaza,tot el da gol! nu-i tine nimeni companie,un singuratic gol! Ironie?! Nu? O luna de la ultima postare...am observat,nu-s dependent,nici de net,nici de scris,si mi-am facut un bine! Am inceput sa simt viata prin vene,sa ma bucur de aerul cald, de mireasma verii,de nisipul fin, si soarele arzator! Imi cer scuze celor ce-mi citesc randurile,dar prefer sa nu ma pierd intr-un sir necunoscut,prefer sa simt, sa ma zbat si sa ma chinui singur,traind,zambind,si respirand! Un beat de vara, un glas surazator, o toba ragusita, un dor nebun, un vis ce prinde contur, se transforma din ceva pierdut,in basm cu zane,si nu e un capat de lume orice greutate ce apare! NU imi e frica sa sufar, nu imi e frica sa zac,dar pot spune, ca prefer sa traiesc,in loc sa-mi astern ganduri nebune,intr-un loc ce prinde viata!S-a nascut,dar il readuc la tacere,si nu irosind talent,ci doar e mai bine asa! Imi place sa escaladez un munte, sa simt noroiul printre degete, sa am o askie infipta in suflet,si sa renasc din cenusa! Asociez un trecut patat, ganduri patimase, si idei nastrusnice, cu un prezent chinuit si dulce! Am invatat,si precizez, in ultimul an,suficient de mult,incat sa nu-mi fie rusine cu mine, sa nu mai pun botul la cuvinte aruncate intr-o doara, sa fiu pe primul loc,sa cred in mine,si in ziua de maine, sa nu mai regret prostii visate, sa pot sa privesc in ochii,persoanele ce m-au dezamagit,si sa le spun un haide pa...nu am nevoie de tine,dar mi-ai fost de folos! Mi-ai deschis ochii la lumea cruda,si am devenit persoana de azi! Ce prin cuvinte se descotoroseste de tot,si simte gustul suav al mangaierii traiului ce vine!
Am inceput sa cred in mine,mai mult decat in voi! Am regasit acea urma de speranta,de optimism si viata,ce se pierduse in van! Si stiti cum? Singur! A fost nevoie de ceva timp,mai mult dekt trebuia,pana sa gasesc o cheie varata adanc in suflet,si cautari chinuitoare, placute sincer, un masochist sinistru,invizibil ce-i drept,ascuns intr-un cotlon! So va urez o vara lunga, si fara regrete! Poate, si nu promit, voi mai arunca un articol ratacit, si nu despre mine,si nu despre viata mea,ci doar un general banal!

4 comentarii:

Chriss spunea...

Welcome back >:D< Bine si asa dekt deloc :)

Ana spunea...

Felicitari!!!...o sa iti duc dorul...dar cred ca blogul e o faza e tranzitie, poate pentru unii e un medicament ce alina durerile sufletului, e jurnalul inimii....felicitari pentru ca te-ai descoperit, fiecare ajunge mai devreme sau mai tarziu la el....

Poate ca totusi ai putea sa mai scrii, despre tine chiar, niciodata nu o sa stii cand ai nevoie de amintiri frumoase;)

Cu toata stima si admiratia..Ana

P.s Poate ne vedem la vara la mareeeeeeeeeee

Geanina Codita spunea...

Bine ai revenit! Asa cum spuneai, poate mai pui cate un articol spre citire, aici. Vacanta placuta!

ruxir spunea...

ciudat...