luni, 15 iunie 2009

Best year...

Pentru prima oara,nu stiu cum sa expun,tot ce-mi trece prin minte! Hai sa o iau cu inceputul, nu?!
Un an plin....plin de suferinta, de lacrimi, de nervi, de durere, de neprevazut, de ganduri nebune, de oameni noi si vechi, de vise spulberate , si de schimbari! Reorientari in viata, o alta perspectiva, alte dorinte, o noua ambitie, rabdare spulberata, indiferenta acuta, chiar si un strop de egoism, si chiar rautate! Sa te minti singur ca iti e bine? In anul acesta ideea a cam disparut din peisaj! Sa merg cu jumatati de masura? So praf...no way! Sa fii indiferent? O ce buna a fost detasarea, sa nu privesc in urma,si sa plec de parca nimic nu s-ar intampla! Ajuta...sincer as vrea sa o pot recomanda, incearca,dar sa stii ca apoi pierzi din tine multe,dar inveti sa faci fata oricarei situatii, si chiar dk esti in genunchi, si ploua pe tine, si esti lovit dintr-o parte , si nu vezi soarele de dupa nori, devii mai puternic!
Nu ma asteptam la 24 de ani,sa fiu ceea ce sunt azi,vb de perspectiva de 18! Aveam vise marete, sa schimb,sa fac, sa dreg! Dar nu sa si simt! Asta chiar era in plan! A fost exact pe dos!!! Rezultat? Adio planuri!!! Concluzia? E mai bine sa traiesti,sa sari peste evenimente,desi te imping spre marginea unei gropi fara fund, si sa ai curajul sa o faci,sa plutesti si sa mergi inainte,chiar daca nu e exact ce ti-ai dorit! Vrei un plan? Il poti face,si dezamagirea de dupa?! Cu ea ramai...oricat ai incerca sa-l duci la bun sfarsit, lucrurile se schimba,de la o parte mica,de la o persoana,sau poate doar de la u! Nu-ti mai doresti acel plan!
Si sunt constient,nu pot intoarce timpul,si nici nu am de gand sa o fac,am facut 2 facultati, si poate chiar nu imi plac,dar nu pot face mereu ce imi place,si o iau orbeste,cu calm spre....?? Spre habar nu am unde!!! Dar o iau! Imi fac curaj! Ma imping singur de la spate,contrar articolului de ieri, si las in urma,un an sincer bun!!! Da...am suferit atat de tare!!! So what? Azi sunt tot aici, un pic mai puternic, mai schimbat, invatat cu greseli, indepedent de altii,sau altele, si plin de ambitie!!! As vrea sa multumesc unor persoane....pot? da pot! Doar eu scriu!!!
Prietenilor....au fost acolo!!! Chiar daca nu mereu, au stiut sa dea o vorba buna,sau sa ma judece si sa-mi spuna unde gresesc! Cristian ipohondrul anului, Lili si marea plecare spre american dream, Laur ce-l zgarcit , si etc,scuze ca nu ii precizez pe toti,dar fiecare a ajutat cu ceva,de la mic la mare! Si cat de mica a fost prezenta,am avut ce culege!
Matusilor denaturate: ce m-au scos din minti cateodata,dar au fost si vor fi aici, pentru binele nostru!
Bunicii ce ma asteapta cu mancarea calda...si imi face patul cand nu am chef!
Andrei.....si las loc de puncte pentru ca inseamna mult!
Tata....chiar daca!
Apoi fetelor ce au vrut prea mult de la mine,sau eu de la ele, si pentru ca m-au suportat cu toate nazurile mele,si ifose, daca le-as lua pe rand, buna idee de alt articol,dar ar trebuii sa le cer acordul intai nu? Si scuze again,ca nu am fost ce sperati sa fiu,si sa fiu acolo mereu,dar nu eram in stare de mai mult,preferand trecutul!
Apoi iti multumesc TIE personal, stiu ca citeste, si e acolo printre randuri mereu! Mi-ai deschis ochii,oricat de multa suferinta ai lasat in urma ta! Si trust me,ai lasat,dar si eu am fost chiar patetic,si copil,si poate mi-am pus prea mari sperante,si erai iesirea mea de urgenta,din lumea problemelor,si oaza de liniste! Mi-ai aratat unde am gresit, bine mi-am dat seama singur,si am avut de invatat, omul de azi,e mai bun ca cel din trecut,si o spun eu,am dreptul sa o fac, si da ti-am citit randurile,si da poate nu am fost de aceeasi parere,dar ai si tu dreptatea ta, si acum chiar nu mai conteaza! Conteaza ca m-ai ajutat,si nu regret nimic,poate clipele acelea de neliniste si nici nu vreau sincer sa-mi amintesc,cand ar fi trebuit sa am indiferenta de azi!
Si de ce acum....toate astea?! Pentru ca....daca toate de mai sus,nu ar fi fost,nu m-ar fi ajutat sa fiu Eu! Un update real, plin de dotari noi,unele rele,unele bune,dar suficient de multumitoare,pentru mine,pentru voi....nu-mi pasa,imi joc propriul rol,in viata mea,si cam la asta se rezuma totul! Am zis,ca am acumulat un strop de egoism, si da,daca ai nevoie de ajutor, tu persoana care meriti ajutorul meu, voi fi acolo,nu-ti voi intoarce spatele,am pastrat ce-mi face bine! Si chiar daca a fost un an plin,si dur, pot spune ca a fost bun! Fara ipocrizie,dar the best! Pentru ca m-a ajutat enorm,sa vad totul din alta pespectiva,nu a copilului matur, nu a iubitului dependent de afectiune, ci a omului capabil sa vrea mai mult pentru el,sa se zbata si sa culeaga roadele,indiferent de greutati,si chiar daca isi mai pierde speranta,nu poate fi mereu cu zambetul pe buze! Si chiar daca nu am rabdare cu mine,de ce as avea,cand stiu ca pot atat de multe, si chiar sunt constient,si chiar daca vreau multe, stiu sa ma si limitez,la cat pot si nu mai mult! Si chiar daca inca caut ceva sa-mi placa, si sunt obosit de asteptare,nu disper, candva voi stii sa profit de moment,si sa aplic,tot ce am invatat! Iar anul in curs, desi nu e o numerotare corecta, va fi si mai si, toate la timpul lor. Deja...usor lucrurile se aseaza,dupa cum vreau,depinzand de mine,si ca o veverita energica,pun mana sa trag de mine!

1 comentarii:

pislarualexandra@yahoo.com spunea...

hmh...tot nu stiu de ce a fost a bad year...