miercuri, 24 iunie 2009

Nas in vant....

In ultimul an s-au produs mici mari schimbari...in comportament,gandire si conceptii despre viata! Pana aici...totul e ok,dar am obs...cum sunt catalogat un arogant indiferent, un fitos,un don Juan ....ce cauta distractii trecatoare! Mi s-a pus eticheta?! Oare cum scap de ea! Sincer...chiar nu-mi pasa,nu incerc sa modific nimik, continutul e mai bun,eu stiu ce pot,eu sunt magician!;) nu trebuie sa arunc explicatii,nu trebuie sa arat nimic,ci doar sa-mi fac pe plac!
Mi s-a spus ca intimidez, ca-s baiat de bani gata, ca langa mine se potriveste o piti tanara,si sexy,ce vrea cluburi si....e slabuta!! Dar oare stie cineva exact ce vreau eu?! NU!!!!!!NU!!!
Hai sa explic....ce caut...in primul rand,sa termin facultatea,una dintre ele,si un job,sa ma asez treptat la un mod de viata linistit,si sunt constient fara pile e trist,pe mare nu mai plec,nici in ruptul capului,nu vreau sa-mi pierd ani din viata,pentru bani?! nu totul se rezuma la ei,dar si fara ei e jale! Apoi...sa termin si cealalta faculte....si deja cam suna a plan! In principal sa-mi traiesc viata,sa fiu sanatos,si sa ma bucur de tot,neprevazut,sau plan!
Apoi...ce vreau langa mine?! Au cam incercat anul asta,multe persoane sa se apropie de mine,din n motive,am devenit distant,si indiferent,desi nu trebuia,am mai negociat acest capitol si in alte articole,dar in mare nu prea a fost sa fie,chiar daca mi-a parut rau dupa! Dar nu caut o piti de bamboo,plina de aere,si de materialism in buzunare! Nu caut o domnisoara fina,cu gusturi prea umile! Nu caut ceva!! Dar poate astept....!!! astept sa se cuibareasca cineva in sufletul meu,si sa-i dau voie sa faca asta,desi nu stiu cum va putea trece de bariera zidita!! O sa-i dau un premiu! Promit!!!! Chiar un articol!!!daca reuseste! ce ar fi sa scot postul la concurs? Afara se poarta....sa incerc si eu! Poate fac un ban cinstit din asta:D Glumesc! revenind! Vreau sa fiu respectat si apreciat! Vreau sa fiu dorit si alintat! Vreau sa rad cu pofta din lucruri simple! Vreau sa fiu plimbat! Vreau sa fiu iubit! Nu vreau sa fiu mintit! Si nici inselat...!!!! Vreau sinceritate....vreau aer sa respir,si sa nu stau in fiekre seara cu cineva!! Vreau surprize si kinder! Vreau nopti lipsite de somn..si seri fierbinti! Vreau.....ceva normal! Un banal normal,iesit din tiparele realitatii,din cluburile de fite,sau barurile de fite misto!!! Si vreau sa vreau!!! Un neprevazut fermecat,o ploaie de vara, si aer proaspat! Un suras inocent! O doza de romantism! Nu caut frumusetea intruchipata,nu vreau perfectiune! Ma vreau p mine!!! Asta e cert! Si vreau sa-mi fie bine! Si mai vreau sa scriu iar ceva...din emotie,din dor nebun,din cufundari in ape dulci! Si vreau sa ma joc! Sa ma dau in leagan,sa ma plimb pe plaja,sa dorm la soare, sa privesc in jur,sa fac shopping! Vreau ca nasul meu in vant....sa ramana asa cum e acum,dar nu fitos,doar pretentios! EU merit ce-i mai bun! Cand stiu ca pot oferii ceva la fel de bun! Si nu vorbeste modestia din mine,ci daca eu nu-mi vreau binele,cine il vrea?! Si vreau sa merg...la somn! E tarziu,si fulgera!!! Si nu numai afara.....

3 comentarii:

Magda spunea...

e ciudat (dar atat de imbucurator cateodata!) cum insala aparentele.
judecand dupa poza din profil, te-as cataloga probabil drept un tip superficial si fitos...sau cel putin nu unul care sa vizeze si sa scrie despre asta...
citindu-te, insa, realizez cat de mult as gresi, facand asta!

p.s: bafta la licenta...si, da, nisipul din vama isi asteapta intotdeauna, rabdator, prietenii vechi :)

meshuga spunea...

pt moment e deajuns ca vrei ,esti pe drumul corect :)

afostodatavera spunea...

nu conteaza cum esti catalogat ...si nu conteaza cum ar trebui sa fi...conteaza doar ceea ce iti doresti cu adevarat...si la un moment dat va fi adevarat ...