duminică, 7 iunie 2009

Praf de stele

Lumini colorate impodobesc cerul, un fel de brad al sarbatorilor, se revarsa ca un val pierdut in larg,spre tarmul ponosit cu scoici singuratice. Un nor plimbator isi poarta semet povara, imbufnat de culoarea ce-o imbraca, un roz fad,o urma de zambet i se strecoara, ii sta bine,e admirat! O multime de oameni ii fac cu ochiul,si se amuza uimiti,de magia iscata! Se strang de maini, se saruta si o urma de fericire inconjoara locul imprejmuit de praful stelelor!

Adierea vantul imprastie spre mare totul, stele palesc in noapte,si usor usor,fiecare isi poarta pasii spre camerele artificial luminate,si in urma ramane doar o mica amintire,si o stare de moment placuta,ce sigur,in timp totul va fi dat uitarii!

Dar pe camasa roz o urma de praf ramane, un miros dulce cunoscut-pierdut, o dorinta plina de pasiune, de viata, de viitor, de oameni plini de vise!

Pot profita...sau a calca inainte fara sa imi distrag atentia! O alegere simpla si totusi plina de mister! As putea zbura ca Peter Pan spre lumea pierduta, sau as traii in anonimat ca oamenii de langa, as putea sa visez, sau sa ma impiedic intr-o realitate cruda, as putea sa sper in ziua de maine, sau sa traiesc in trecut iar si iar...si in final totul se reduce la mine! si la ce vreau si-mi place! Si-mi place neprevazutul ce se lasa asteptat, si cred in mine, in ziua de maine, si stiu ca pot,si o sa pot sa fac tot ce vreau,chiar daca maine ma lovesc de zid,pun gheata trece, apoi cu dalta sculptez prin caramida,si-mi fac loc! O stea mare ramane markta prin zid, iar eu zambesc plin de satisfactie! Am avut multe de invatat,mi-au prins bine,uneori le aplic,alteori gresesc in mod voit,poate si inconstient, nu-s perfect,nici nu pretind, am incetat sa-i mai impac pe toti,si pace cu mine,remiza alba! M-am chinuit singur prea mult, si pentru ce?! Pentru omul format de azi...

Si strang tot praful de stele,si-l pastrez intr-o cutiuta,si knd am nevoie si uit de mine,de tot ce e in jur,il pun in palma si stranut,nu de alta alergie la praf,si astept efectul indus de mine!

0 comentarii: