vineri, 12 iunie 2009

Things i did...

Viatza...te pune uneori in situatia de a reflecta spre trecut, nu traind in el,ci doar iti revin franturi de amintiri,de situatii in care simti ca ai gresit,dar ai fost prea egoist,sau prea orb ca sa vezi! Si un strop de orgoliu! Vorbind la general....pana aici,punem punct si o luam cu inceputul!
Nu stiu ce mi-a venit,dar am gresit fata de cateva persoane intalnite de-a lungul timpului, poate prin comportament,poate prin vorbe "dulci" sau doar prin indiferenta! Am observat, la ultima sunt fruntas! Ma pot detasa usor,mai ales in ultimul an! Inchid o portita si arunc cheia prin gradina,nu mai am nevoie de ea,si plec! Sa nu fiu dur,uneori ma uit si in urma,dar deja ma lasa rece acea dara.... probabil un mic mod de autoparare,sau doar obisnuita grijilor cotidiene!
Au fost intelese actiunile proprii,uneori si judecate, dar culmea nu am fost pus la zid,desi poate meritam! Mi-am justicat actiunile,avand motive,uneori fiind dezamagit,chiar copil,sau doar plictisit! Nu ca ar conta.... Poate am adus si lacrimi,relax roata s-a intors, si nici nu conteaza, dar sunt cateva lucruri care ma supara,si ma pun pe ganduri!
Cum ar fi fost...daca?!
Am alungat atatea persoane din viata mea,doar pe simplul motiv ca traiam in trecut,sau doar dintr-o prostie,am gandit prea mult,am reactionat prea putin,si da poate m-am gandit mai mult la voi,sincer chiar am facut asta,a fost mai bine asa pt voi,dar nu si pentru mine!!! Si ciudat..cum situatiile se intorc,dar intr-o maniera diferita,cu actantii in alte roluri,dar prea putini uita,sau trec peste!
Am stricat si sentimente, si nu am putut oferii ce-si doreau...dar...mereu exista unul! Poate nu era doar vina mea....,sau fie,nu vreau sa invinuiesc pe nimeni,dar atat am putut atunci! Si sarind un pic in urma, ca un martor la lungile ore dintr-un proces. ma vad tanjind,alergand si sarind peste momente cheie, am ajuns....sa imi cer scuze, am gresit,dar din astea invatam! am invatat.... iar concluzia?
Things i did si-mi pare rau! O urma de regret,presarat cu un imi pare rau, rau ca poate mi-ar fi fost mai bine....

3 comentarii:

AngelWings spunea...

never regret anything, because at one point it was exactly what you wanted:)

ruxir spunea...

nu e bine sa regreti nimic ...asa a fost sa fie! parerea mea ...personal am gresit cu multe dar pnm ... timpu nu se da inapoi si nici nu vreau sa ma mai gandesc, unde s-a putut am reparat situatia unde nu, asta e...

pislarualexandra@yahoo.com spunea...

hei.. nu e bine sa regreti.. asa ai considerat in momentul ala... sa fie greseala ta sau sa fie succesul tau .. conteaza ca nu te-ai luat dupa nimeni si buna , rea . a fost decizia ta.