duminică, 5 iulie 2009

Am locul meu....

Chiar daca vremea de afara e trista,chiar daca oamenii din jur sunt la fel, si poate chiar si eu imprumut un strop din starea lor, pot spune,ca am un loc,unde mereu imi incarc bateriile! Aproape de suflet,aproape de mine! Unde linistea e stropita de valuri, unde nisipul zace in shoshoni, unde frigul nu se simte! Muzica rasuna, berea curge, iar shoot-ul de tequila costa doar 5 lei! Doar atat:D Unde pot sa dansez si sa ma prostesc in acelasi timp, sau sa simt apa calda a marii pe degete,sau picioare la orice ora in noapte!
Am locul meu,plin de farmec,si poate doar eu ii atribui aceasta nota,sau chiar asa este! Nu pot sa fiu obiectiv,si nici nu vreau! Acolo las totul in urma,pana si grija zilei de maine,si doar traiesc clipa,si nu mai privesc in jur,si nu mai vad oameni tristi,ci doar zambete,si voie bune!
Simt si simt....si nu mai vreau sa ies de acolo,si vreau sa ma simt turist,sa zac intr-o lume nebuna,si chiar daca e zi sau noapte,eu tot acolo sa stau,sa-mi sorb sucul,sau berea, sa privesc stelele ce palesc,iar luna ce-mi face cu ochiul, sa zambesc,si sa nu-mi pese decat de mine,de momentul acela!
Dar magia dispare,si revin la obiceiurile cotidiene,si imi aduc aminte de dorul din suflet,de lipsa lucrurilor din jurul meu,si de speranta ca voi alimenta masina,si ma voi refugia,iar acolo, acolo in magia mea,in lumea oamenilor simplii,a fitelor ieftine, acolo in sufletul meu! Acolo...am locul meu, si am nevoie mereu de el,vara,iarna,nu conteaza! E doar al meu! Si nisipul fin din vama...inca imi zace in adidasi,si-mi aduce aminte,ca maine pot fugii iar! Dar nu inca.....dupa examen,so well pana atunci!

4 comentarii:

Roxana spunea...

aaaaaaa:Xdraguts:D
Dar nu mereu cand te trezesti la realitate ce vezi e nasol:D.depinde.

Anne spunea...

frumos spus

raresh spunea...

E frumos sa visezi, dar e greu sa te trezesti!

mihaela spunea...

Inteleg ca locul tau e undeva langa locul meu,in Vama?
Eu zic ca e cazul sa trecem toti la locurile noastre!