miercuri, 8 iulie 2009

Doar durere....

In zilele ce au trecut....peste tot vesti legat de moartea unui rege! Nu am fost fanul lui,am melodii care imi plac, dar....nu am vrut sa ma leg de acest subiect! Pana aseara....cand m-a impresionat ceva,si nu in bine,mi-a lasat un strop de amar! Jos palaria,pentru tot ce a facut si a adus lumii, e un simbol, de inocenta, de copilarie, de viata, de altruism, si multe altele,imi scapa,si nici nu vreau sa le amintesc pe toate!
O ceremonie plina de celebritati,de familie, prieteni, si oameni,fast,stil si multa mediatizare! Transmisa all over the world! Oricum e ceva...de pastrat ca amintire,dar oare pt o inmormantare e nevoie de asa ceva?! Chiar e nevoie de TV?! La noi....nu mai vb,OTV-ul ia fatza! Si nici aceasta nu e tema care m-a impresionat!
Ci lacrimi! Acei stropi de apa,ce se preling p chipul unui om,un strop de sare,si durere! Bine pot fi si de fericire,dar de prea putine ori..... In acest caz, pe chipul unei fete! Cum sa pui un copil ce tocmai si-a pierdut tatal, sa tina un discurt in fata unei intregi omeniri?! Cum sa o pui sa-ti arunce cuvinte,cand inima ei e zdrobita de durere! Cand stie ca nu-si va mai vedea parintele....?!
Prea multe intrebari! E trist! TRIST! trist! M-a intristat pe mine,sa o vad....cu vocea tremuranda,si cu lacrimile in ochisori! Doare....prea tare,ca unii din jur,sa-si dea seama! Dar cand vezi fani,de peste mari si tari,plangand dupa acel EL,faci o mica comparatie cu situatie Ei, si a fratilor mai mici! Asa ceva nu se face.....parerea mea,blogul ,meu,opinia mea!
Un final....pe masura?! Chiar nu stiu cum sa aduc la bun sfarsit articolul,ci doar timpul te face sa uiti.....durerea ramane!

0 comentarii: