miercuri, 1 iulie 2009

Fix....

O iala rupta se repara, un tavan nevaruit se remediaza, o jucarie rupta,se lipeste, si tot asa! Lucrurile se indreapta mereu...o rana se vindeca, o julitura se cicatrizeaza, o inima ranita se impaca cu timpul si cu durerea,si devina imuna! Se cam rezolva toate...dar e nevoie de rabdare si timp! Incredere in forte proprii, optimism si vise!
Iar eu....am incercat mereu sa repar lucrurile din jur,de la relatii intre oameni apropiati, de la lucruri stricate,de la a incerca a deschide okii apropiatilor,de a le lua apararea, de a ma sacrifica sa le fie bine, de a impaca mereu pe toata lumea,si intr-un final am obosit sa mai fac toate astea! realitatea din jur isi spune cuvantul....si desi, tii la persoanele respective,le vrei binele, iti dai seama cum unii nu te respecta,apoi iti lasa un gust amar,si iti bagi piciorul si nu mai vrei sa faci nimic!
Iar eu am facut un mare nimic! Am fost acolo cand au avut nevoie, dar am invatat sa spun si nu,si sa fiu mai rau,mai aspru si mai dur! Chiar indiferent! Si in relatii...m-am sacrificat si pentru ce? Da pt ca a meritat atunci...dar oare acea persoana s-a sacrificat pt mine?! Curios...dar adevarat,daca ma uit in spate, si ma uit lung de tot......toate persoanele care au vrut mai mult de la mine,si chiar aveau de gand sa se sacrifice,sa lase de la ele, si-au luat reject! Pe motiv...ca nu era ce-mi doream! Dragoste cu sila nu se face,renumita replica! Iar cine trebuia sa o faca.....si se batea cu mana in piept ca ar face orice....a demonstrat contrariul! Ceea ce e trist! Atunci nu aveam ochii sa vad,sau mai bine spus ii aveam,vedeam...dar acceptam! Si pt ce?! Poate pentru persoana de azi...pentru ce am devenit,si cu ochii mari imi permit sa vad alte lucruri si sa aleg!
Si ink nu am gasit pe cineva.....care sa vrea sa ma repare,sa-mi deschida sufletul,sa ma faca sa vreau iar mai mult,sa ma scape de indiferenta,sa ma placa asa cum sunt! I need to be fix....si nici nu disper,si nici nu intru in panica,si nici nu caut! O las sa apara...singura! If not....we will see! Dar am nevoie...si recunosc,de cineva p gustul meu! Sunt pur si simplu sictirit de ce vad in jur!

3 comentarii:

Miruna spunea...

mmm nu ramane fixat in moment. toate trec cum ai zis si tu si toate se intmapla cu un rost/ peste o vreme o sa vezi ca a fost fff bine ca ti s a intamplat asta.. o sa gasesti o super fata..
:) toti am trait sictirul asta pe pielea noastra..important e sa te misti, sa vezi, sa iesi, sa cunosti sa nu ramai in trecut.

Anne-Mary spunea...

e grele... pt ca pers aia greu o gaseshti sau greu apare,dar va aparea:) so cheer up it's summer time:D si de multumit nu ai cum sa multumesti pe toti,am incercat si m-am lasat pagubasa pt ca cei din jur nu vad aceste mici eforturi...si cu timpul nu-ti mai bati capul... noi sa fim sanatosi:P,or sa serezolve intr-un fel sau altul:)

Cris spunea...

Oamenilor, in general, le place tot ceea ce nu pot avea.