vineri, 10 iulie 2009

Funny how....

Acum fix 5 ani,intram cu un dosar pe usa facultatii,acte,diplome, bla bla,stuff like that,azi am iesit pe aceeasi usa, cu mainile in buzunar,fara sa ma uit in spate! Ciudat nu?! Eram plin de sperante,de vise,de viata ce urma sa vina, de necunoscut,ca plec,fac dreg....iar lucrurile s-au schimbat la 180 de grade! O viata pe mare, nu se poate numii viata! Pierzi foarte multe lucruri, nu are rost sa le exemplificam! E parerea mea,altii abia asteapta sa plece! Revenind....emotii la examene, desi eram sigur pe mine, proba sportiva,control medical, si proba scrisa:))) Primele 2 au disparut din peisaj,in ultimul timp! Rezultate time: aproape fiecare detaliu imi revine in minte,o vizita la spital a unui bunic, apoi o matusa denaturata,ce ma insotea peste tot,si hai sa incercam si la facultate:))) Exact la momentul afisarii rezultatelor am ajuns! Se lipeau foile,ingramadeala mare, agitatie,oamenii,si relaxare! Si iau lista cu privirea, dar nu inainte ca matusa denaturata sa inceapa de jos! Si cica nu ma gasea;)) Mirarea......"Ana sunt primul..." Pleak mah de aici tampitule...cum sa fii primul! Ana sunt primul! Poate un pic mirat,sau socat,desi stiam ce am facut! Bucurie dupa....!! Putini stiu povestea...de azi e publica!Si cand te gandesti ca nu vroiam sa raman aici, nehotararea ....si decizia de ultimul moment,m-au adus azi aici! Azi cand pot spune ca las in urma 5 ani de facultate! Frumosi sincer,plini de noutati,evenimente, si colegi! Nu acelasi farmec ca-n liceu,dar....am crescut! Am invatat si m-am format! Iar de azi....domnul Inginer Simion Alexandru! Cum suna?:))))) bine nu?! Mi se pare funny! Si in primul rand multumesc pt sustinere persoanelor din jur,si dedic unei persoane dragi,tot ce am reusit pana acum! Desi nu mai e in jur,dar spre sa fie mandra de mine,acolo unde e!
Rar spun...lucruri de genul,dar azi chiar am fost mandru de mine! Si de azi....vacanta,pana in toamna! So o vara plina va urez,eu am de gand sa profit cat pot de "studentia" ramasa!

2 comentarii:

CORA spunea...

Domnule inginer, felicitari! te asteapta Viata!

just_me spunea...

Felicitari, domnule inginer!