sâmbătă, 4 iulie 2009

Help....

Impresie falsa, imagini pierdute, clipe funny, amintiri sufocante, si cand o iau un pic in fata,cand las totul in urma, cand simt ca pot sa fac si altceva,cand speranta se cuibareste in suflet, cand zambesc si rad, cand ma simt chiar bine, atunci....trecutul navaleste si-mi distruge tot! M-am schimbat, recunosc,in bine! Dar... o oarecare parte nu-mi da pace, nu ma lasa sa merg mai departe! Azi am fost facut pretentios!!! logic....urma intrebarea de ce?! Si e normal sa fiu pretentios....mai ales cand e vorba de mine,de ce vreau si ce-mi place! Dar...urmarea: prea prentios! Si stiu f bine la ce se referea! Din pacate,are dreptate! Realitatea din jur, a cladit un zid,pana acum de nepatruns, a creat idealuri, sau doar imagini!! Nu ma mai multumesc cu jumatati de masura,dar nici nu stiu cu ce m-am multumit in ultimul timp! Doar cu mine si atat! Totul in jur a devenit asa de ......sa gasesc cuvantul potrivit, poate fad,daca nu necopt! Privesc, si raman cu privirea, raman un spectator mut,la propriul rol, si alung, si gresesc, si nu ma comport cum trebuie,si simt ca incep sa ma mint singur! Am anumite principii,sau mai bine spus educatie primita, de care nu pot trece,desi stiu sigur,imi va fi bine, de ce continui inca sa ma gandesc la restul din jur, cand ei nici nu se sinchisesc?! Ma complic singur, simt cum imi doresc altceva,dar acel altceva dispare in 10 min,printr-o simpla schimbare de comportament! Si magia dispare...chiar am devenit de gheata?! M-am sictirit, spun nu caut,dar o fac, gasesc sa-mi placa,dar nu merge, gasesc sa ma placa,dar iar nu merge, gasesc ca am o mica mare problema! Am uitat cum e sa simti....dar nu am uitat ce inseamna sa simti! HeLp!

1 comentarii:

Cris spunea...

Mai cunosc pe cineva asa :) Nu stiu cat de rau e pentru tine, cu siguranta e rau pentru cei din jurul tau. Aiurea!