duminică, 26 iulie 2009

I need my sassy girl too....

Stii....uneori lacrimile sunt bune,te ajuta sa te descarci, iar la contactul cu solul durerea sa se sfarame incet dar sigur,ca mai apoi tu, tu...sa ramai gol! Sa nu mai ai forta sa respiri, sa nu mai ai puterea sa te misti, ci doar sa zaci intr-o situatie umila in fata destinului! Si nu vrei sa modifici nimic, sa nu vrei sa treci peste trecut, sa simti nevoia de o pauza dura, sa te distantezi de tot, sa incepi sa crezi iar!
Si fugi,te ascunzi prin parcuri si imagini alese, privesti in jur si totul se modifica, anotimpurile trec, iar in final renunti la durere, renunti la tot,si vrei sa mergi mai departe! Dar golul ramane,si nu-ti da pace!
Da....am trait o poveste de dragoste,acum ceva timp,cu bune si rele,cu momente de nebunie notorie,si clipe de disperare,am simtit cum prind aripi si pot sa modific tot ce e in jur,fara a mai conta ceva,fara a mai tine cont de alte lucruri,ci doar a traii momentul,a ma bucura de el,a respira prin el! Am invatat lucruri noi, am invatat ce e adevarata durere,cum e sa ti se franga inima in 2, am invatat sa ma ridic din genunchi si sa merg mai departe,sa traiesc si sa astept farmecul din poveste! Sa cutreier locuri noi,sa cunosc persoane noi,chiar sa fac oameni sa sufere fara sa vreau,fara sa le poti oferii exact ceea ce-si doreau de la mine, sa alerg si sa nu mai obosesc,sa fiu al naibii de rau si indiferent cu mine, sa ma zbat pentru mine, sa vreau mai mult de la mine, am invatat sa-mi redescopar acea speranta pierduta candva din diverse motive! Am invatat sa cred iar in mine, si nu doar sa traiesc prin cei din jur, sa-mi impun punctul de vedere si sa devin ceva,cineva, si daca vreau pot! Un tatatuaj invizibil,ce mereu ma va ridica....
Dar din tot ce am invatat, am pierdut un lucru,nu neaparat ma refer la cineva anume, ci doar la general, am invatat sa nu mai am incredere in oameni, sa ma apar de tot ce vrea sa-mi modifice mediul,sa resping si sa revin la ale mele! Si gresesc si stiu! Mereu am fost constient, dar nu mai vreau ceva banal, nu mai vreau distractie amagitoare,nu ca as fi de acord vreodata cu ea, ci vreau....
Vreau sa ma zbat iar, vreau sa vad cum cineva se sacrifica pentru mine, si ma tachineaza,dojeneste, ma ia in brate si-mi spune ca-s adorabil, ma saruta privindu-ma, ma strange de mana si ma alearga prin parc, ma invata sa cred iar,si sa-mi arate ca mai exista speranta si in altele!
P.S recomand.....my sassy girl....!!! Si mai apoi o sa stiti exact ceea ce vreau....!!!

5 comentarii:

afostodatavera spunea...

e un film foarte interesant...si mai ales daca te identifici cu unul dintre personaje intelegi cu adevarat filmul ...chiar ar fi cu adevarat frumos daca si in viata reala ar fi astfel de sentimente si trairi...si nu ar fi doar simple visari ...

Cris spunea...

Oamenii de obicei nu stiu ce vor. Iar atunci cand gasesc din nou ceea ce cautau, daca vad ca e posibil dau cu piciorul. Asa suntem noi construiti. Respingem ce putem avea, ne atrag lucrurile ce denota neputinta... Deh, firea omului! Asa suntem noi, asa suntem toti...

afostodatavera spunea...

sincer ...pe mine ma retine realitatea...este o lume in care de foarte multe ori nu ma regasesc si in care nu am gasit niciodata ceea ce am cautat si am dorit...acel altceva......iar filmul asta ...a fost "altceva"...oricum speranta exista ...:D

afostodatavera spunea...

ce caut eu?...caut sa gasesc un echilibru ...sa imi gasesc armonia din viata ...acele lucruri care sa ma faca sa zambesc din adancul sufletului...am nevoie de ceva mai mult decat banalitatea cu care sunt obisnuiti ceilalti ...si normal ca am avut si momente frumoase si chiar deosebite ...si minunate ...nu vad doar jumatatea goala ...dar vreau ceva al meu ...ceva diferit ...ceva mai mult decat exista acum ...ceva care sa ma implineasca ...

afostodatavera spunea...

normal ca accept provocarea ...mai ales ca este destul de dificil ...nu pot sa descriu intr-un cuvant ceea ce vreau ...nu stiu daca vreau neaparat ceva nou ...vreau ceva pentru mine ...care sa se potriveasca cu mine...sa ma faca sa fiu eu ...sa vad dincolo de bariere...nu sunt nehotarata ...doar nu gasesc ...:D