marți, 4 august 2009

Confuzie totala...

Am prea multe in minte, cuvintele se succed ca intr-un diapoziv artistic, si nu reusesc sa le asez, sa le dau in sens, sa iasa ceva bun,sa fiu multumit si eu! Nu caut perfectiunea in scris,si nici in viata,dar stiu ce pot! Iar scrisul nu se afla printre prioritatile mele,deci sorry! Am alte griji pe cap, am alte batai de cap, si sincer nu-mi mai pasa de scris,oricat de m-as mintii singur!
O las iar mai moale, pana imi umplu butoiul cu inspiratie, iar inspiratia mea tine de altceva,are un mic secret!
Imi fac ordine in viata,arunc tot ce nu-mi trebuie,si pastrez ce-mi place! So well until next time!

2 comentarii:

mihaela spunea...

Stai calm,noi te vom astepta, traieste vara,emotiile,esti un talent,de asta nu ai cum sa scapi,tu alegi cand si cum il folosesti.

CORA spunea...

Nu te chinui sa verbalizezi tot ce simti! Este stiut ca vocabularul niciunei limbi nu contine suficiente cuvinte care sa exprime varietatea sentimentelor. Just feel it!