luni, 31 august 2009

Mereu vreau mai mult...

Replica din film,transpusa un pic la persoana 1! Ma reprezita, ma defineste un pic, si in acelasi timp ma schimba! Incep sa cred...oare devine un defect?! Prea putine lucruri ma mai multumesc deplin, am uitat sa ma bucur din lucrurile marunte venite din senin, tot astept ceva,ce intarzie sa apara, sau fac in asa fel, incat sa-i pun piedica, si uite asa intarzie! Sunt un pretentios, si o cam recunosc! Uneori e bine.....mai ales cand stii ce poti,ce ai, si iti pastrezi limita normala, sau iti vezi varful nasului! Te poti chiar depasii....dar!
In viata mai si suferi, si te tot inveti sa suferi, si te adaptezi mediului ambiant din jur, si devii impenetrabil, si dur si nu accepti sa mergi cu jumatati de masura, si devii atent la tot ce incearca sa se apropie,nu stii daca iti vrea raul, sau exact opusul,si nu e teama de a suferii, ci un mijloc de autoprotectie! Atentie se inchid usile....!!! Si nu, nu urmeaza statia cu peronul pe dreapta, nu apare semnul de open, ci totul devine sigilat, mergand spre o cale fara sfarsit! Apoi cand ai ceva, vrei mai mult...nu te mai multumeste, poate chiar te plictiseste, e ideea ca vrei altceva! Si nu stii ce! Asta e partea proasta! Poate pastrezi dulci amintiri din trecut, sau doar rutina zilnica te zapaceste,iar tu, te modelezi continuu!
Revenind....sunt un pretentios la mancare,chiar sunt, ma multumesc cu putin, dar acel putin trebuie sa fie bun! Si pastrez in mine amintirea unor feluri de mancare din trecut, mancare ca la mama acasa.....din punctul meu de vedere, e cat se poate de adevarata,confirm! Fac nazuri, si refuz, mereu caut acel gust printre mirosurile din bucatarie, si doar atunci cand gatesc eu, tind sa ma apropii de trecut! Dar nu am rabdare sa-mi gatesc singur, ci doar pentru altii!
Fac nazuri cu tot ce e in jur, ma baricadez, ridic o coliba din caramida, si nici lupoaica nu o poate darama! Iar aici nu e o amintire din trecut! Sunt doar eu, neintelegandu-ma! Ar trebuii sa profit de oricare situatie ivita.....,fara sa ma uit in spate,si doar cu zambetul pe buze,gen doar have fun! Dar nu pot strivii oamenii ca pe gandaci, nu-mi sta in caracter,a fost atat de bine slefuit in trecut, incat azi,uneori chiar sunt mandru si eu de el!
Am ridicat standardul la partea cu relatii.....ma plictisesc ingrozitor fetele din constanta!!! Vad doar bani, masini....si mall! Ce reclama buna le fac nu?! Snobismul e in floare,inca de pe la 14 ani e cultivat notoriu,materialism sa nu mai vorbesc, vai draga ai masa,pot sa stau si eu?! Iar rochita scurta pana peste fund, le arata patratelul pe scarile de la mall! Nu vreau sa generalizez,dar ma tem ca o fac! Nu stiu....sincer, cine ma poate scoate din starea asta,de nu-mi pasa de voi, nici dk ma indupleci si alergi prin ploaie pentru mine! Poate nu caut unde trebuie....nu ca as fi cautat,dar...poate e o scuza pentru mine! Am avut si alte prioritati mult mai interasante...si tocmai bune pentru viitorul meu, dar simt cum ceva lipseste!si tot lipseste,si uneori e atat de apasator,iar alteori e atat de acru, ca scuipi! Si poate in tentativa mea de a cauta ceva, impropriu spus cauta, am pierdut cateva lucruri,desi eu am ramas cu picioarele pe pamant! si sunt acelasi, varful nasului meu....sta afara din paturica,la somn, dar nu fitos,si nic arogant! Ma plictisesc repede, nu am chef sa trag de cineva,si sa fie in van, nu am rabdare sa o iau de la inceput, bla bla...sa treaca timpul,si apoi sa vad ca nu merge, vreau mereu mai mult! Si asta pentru ca stiu...pot!desi ma repet! Traim intr-o realitate...unde unii se limiteaza,eu nu-s asa, imi place sa fiu open, sa fac,sa dreg, iar mai apoi sa vad.....ce iese! dar nu primind....intrebari gen CE SUNT EU PENTRU TINE?! Sau...CE SIMTI PT MINE?! SAU TE IUBESC! Asa rau zapacesc lumea? sau ce am?! Si toate astea ..doar dupa vreo 3 zile!!!! Sunt eu nebun?! Sau dau numai peste nebune?! Inca ma gandesc la raspunsul asta....! Iar in 3 zile daca ne-am vazut de 2 ori, nu mai sunt genul de persoana sa stau all day long cu cineva,sau nu am gasit inca persoana! Oricum nu vreau...sa mai petrec toata ziua cu cineva,oricat de mult mi-ar fi pe plac! Am nevoie de spatiu, si ai nevoie de spatiu, e ceva ce am invatat si am pus in practica cu brio! Nu-mi plac persoanele carora nu le raspunzi la telefon, din n motive, si insista, moa....dar insista,pana ti se acreste! Si uite asa ma sictiresc lent,si sigur! Bile negre...multe bile negre! Chiar azi am asistat la un exemplu de mai sus...prietena unui prieten!
Si tot eu....pentru ca mereu vreau mai mult,am si pierdut, am refuzat cand nu trebuia, am spus pas,si nu am profitat,desi trebuia,desi am fost rugat sa o fac, si azi imi pare rau,dar daca atunci am fost capcaun, cand vine vorba despre mine,si doar despre mine,si despre ce vreau, ma refer doar la persoana mea,probabil sunt al naibii de incapatanat! Daca mi se pune pata ,si ma sictiresc, slabe sunt sansele sa fiu determinat sa-mi schimb parerea! As putea da n exemple...nu mai conteaza,doar ca azi imi pare rau! De ce nu am avut puterea sa o fac?! De ce nu am putut?!
Simplu?! De prost!!! STUPID STUPID STUPID! Poate daca scriu, voi intelege si eu candva!! Nu-s o persoana orgolioasa in relatiile cu ceilalti,chiar pe 0, si chiar deschisa la noutati, dar oamenii din jur,unii,imi complica viata si vor mai mult decat eu le pot oferii uneori, mai ales unele fete!mai ales alea care nu imi plac! Sunt si care imi plac,si atunci ma complic eu singur, ca sa scap! In fine...m-am lungit,cu totii vrem mai mult de la noi, si alergam o viata pentru asta,dar ar fi cazul sa stim si unde sa ne oprim,si sa ne bucuram de tot ce am acumulat! Apoi sa o luam iar la drum...over and over again!

0 comentarii: