duminică, 20 septembrie 2009

My dreams

Inchid ochii,si incep un joc! Unde ma vad peste 5 ani?!
Somnul isi face simtita prezenta,taramul viselor e asa aproape,dar in momentul de fata, nu vreau sa-l gasesc, ci continui sa ma pierd in poze, ce lipite cap la cap, redau un om, cu un chip lovit de timp! Incerc sa-l recunosc, si e mai simplu decat pare! Nice 2 meet u Andu la aproape 30 ani! C trist suna! Si scriu aceste randuri,si fix peste 5 ani, vreau sa vad diferenta! Sa ma amuz un pic de situatia in sine, de omul de atunci,persoana de azi!
Clar....freza de om serios! Care-i aia?! Pff...tzepi, ca deh! Chiar daca nu va fi la moda, voi pastra tot ce-mi place, iar asta ma reprezinta acum,sper sa fie si atunci,desi bunicamea, ma va face nesanatos, si ca nu am toate tiglele pe casa! Asta e! Iar acum ar incepe o insiruire de situatii, gen sa fac ce-mi place, sa ma plimb, sa mananc, si chiar sa ma schimb,dar....viata e imprevizibila!Si planurile o iau razna de cum calci gresit,sau alegi altceva, si cursul deviaza de la traseu, important e sa ramai multumit! Deci nu! Fara situatii!! Fara sperante!
Probabil voi muncii,nu stiu ce,pentru ca inca sunt la inceput de drum, dar voi trage tare pentru mine,sa astern,incat sa fiu multumit! Sa nu merg cu plictiseala la munca,iar daca....da,pun pause,si schimb drumul! Mereu m-a atras ideea de a spune DEMISIONEZ! Releva o oarecare independenta,si o stare de nu-mi pasa! Vorba aia...pot si altceva! Gata si cu planul material! Nimic concret nu?! Inginer constructor? Inginer in transporturi? Navigator? Jurnalist?! Manager?! Bla bla...
Probabil voi avea casa mea,nu stiu daca dupa gustul meu, daca va fi ridicata de mine,sau doar un apartament intr-un bloc sufocant, dar va fi simpla! O bucatarie....unde sa gatesc! Sa-mi fac ce-mi trece prin minte,bine acum sa am si ce sa pun in cratita,daca nu, privesc cum mananca lumea in oras,de cealalta parte a geamului,din strada! Poate scot si limba,pun o privire de aia de copil cretin, si ma lipesc si eu de ceva nu?! Doar glumesc! Mereu ai tendinta sa vrei mai mult,decat ai avut,sa oferi mai mult,decat ai fost invatat, probabil aceasta mentalitate a fost introdusa de parinti,in hdd meu, si tin sa o respect!
Love?! Sincer,in momentul de fata, nu mai cred in asa ceva,nu mai visez la asa ceva, si nici incredere in persoanele de sex opus nu mai am! Nu as misca un deget,pentru cineva care nu merita! Dar....pana atunci,sper sa-mi rezolv problemele cu capul, sa renunt la indiferenta, si sa ma deschid ca o floare frumos mirositoare,la venirea primaverii! Sa dau si eu de o persoana normala, cu pretentii normale, si sa ma invete sa vreau iar mai mult,sa simt mai mult! Sau, voi fi genul singuratic,ce umbla ca un bondar dupa miere,si culege,pana cand seara la culcare, isi trage pijamaua cu dungulite,si priveste singur un laptop zapacit! Sau maybe casatorit?! Chiar vorbeam azi cu un prieten, cum va fi nunta?! Stiu fetele mereu se gandesc la asta, nu-mi venea sa cred, ca pun si eu problema asta in discutie!? Cum de?! Dar privind in jur,cum toti isi declara iubirea,intaresc juraminte, si viata vesnica impreuna, poate imi da de gandit?! Si in acelasi timp, ma lasa rece! So where?! Aleg, doar un cuvant, sper! Sper sa fie bine, si chiar implinit!
Sanatate? Din plin, cu acumulatori bagati in priza, cu energie full, si fara probleme! E ceva ce vrem cu totii! Si de ce avem nevoie, pentru a satisface cele de mai sus! Fara ea, asternem o umbra peste vise....
Poate nu am multumit lumea cu raspunsurile din articol, poate si eu ma asteptam la altceva mai concret, mai palpabil,dar oare are rost?! Pot si vreau! Vreau ca pana atunci, sa invat multe, sa traiesc si sa simt multe,sa ma descurc, sa devin independent, si sa am mereu un zambet pe buze! Chiar daca de multe ori va masca o stare acuta de durere, sau doar una de nu am chef, dar va ramane acolo, pentru ca viata cu zambetul pe buze, e mai dulce, mai placuta, si mai plina de evenimente! My dreams are made of me! Iar eu sunt intr-o schimbare continua, in bine zic,deci si ele se vor modifica pe parcurs, dar un lucru e sigur, ma voi plimba mult! Dintr-o tara in alta,dintr-un loc banal pe plaja, catre un munte plin de gheata, de la o limba total necunoscuta,pana la analfabetismul din romania, si chiar acesta e singurul lucru concret care merita specificat! Poate sunt doar dorintele unul copil in crestere, sau o prostie nocturna, dar sunt gandurile mele, iar peste 5 ani,voi trage linie,si voi analiza totul! Si sper sa fiu pe plus....

1 comentarii:

ruxir spunea...

interesant subiect...des ma intreb oare cum va fi, unde voi fi??? cre k nimeni nu poate stiire dar putem spera ca vom reusi tot ce ne-am propus!multa bafta!