duminică, 25 octombrie 2009

Fear in my smile

Respir, invat, si invat! Privesc in ansamblu si zambesc,dar oarecum cu frica! Imi e frica! Nu de intuneric, si nici de serpi, sau alte animale degustatoare! Ci doar de mine....de persoana mea, de cei din jur! Nu vreau sa gresesc, dar nici nu vreau un plan, vreau sa renunt la indiferenta, dar cand o fac ma simt vulnerabil! Sa ramana oare un risc,ce merita asumat?!
Imi place ce gasesc in mine, ce vad in mine, redescopar o parte ce pierise in trecut,in suferinta, durere, si aceeasi indiferenta! Las de o parte scutul rece, dar repede imi readuc aminte de lectiile primite de la viata, si revin! Un joc continuu, azi asa,maine invers, si sincer dupa mult timp,nu stiu ce e bine! Ca-s multe in neregula, e partea a 2, cu mine, viitorul meu, cu a face ceva sa-mi placa, gen job, etc, dar daca am gasit "ceva" ce incepe sa-mi placa?!
Un aer nou, proaspat isi face loc, ma pune in dificultate, ma scoate din minti, cand nu iese cum vreau eu, ma intimideaza, si in acelasi timp ma sperie! In bine, sa specific,dar imi e bine! Uff...!
Pentru prima oara in viata mea, am fost intimidat,nu stiu sa o iau de bine?! Joc de cuvinte, priviri patrunzatoare, zambet ganditor, si teama in suflet!
Nu stiu ce sa spun, sa fac, ci doar traiesc fiecare clipa, trag aer in piept regulat, si ma port cat mai natural, cat mai Andu, invat sa fiu iar eu, sau mai bine spus,sa ma adaptez din mers, sa redescopar, sau sa descopar, sa ma las cunoscut,fara sa ma feresc,ci doar zambind! Dar nu e usor deloc, e chiar greu! Trecutul isi spune amprenta, chiar si greselile facute atunci, dar poate cu un scop, pentru ziua de azi, imi provoaca frica! Am facut un update softului din creier, suflet, mai organizat, mai lipsit de incertitudine, mai bun, parerea mea, dar sunt unele lucruri ce reapar, alea bune, vreau sa cred,si ce a fost si ce am considerat prost,si erau multe, chiar copilaroase, am apasat delete cu convingere!
Invat, o noua lectie, si totusi veche, imi doresc, sa fie bine! Las neprevazutul sa-si arunce tentaculele, sa ma gadile usor,incat sa zambesc si fara frica!

2 comentarii:

CORA spunea...

Andu, asuma-ti trecutul cu tot cu greseli, iarta-te pentru ele si priveste increzator in viitor! Viata nu e usoara, dar nici atat de grea. Caci cheia succesului e la tine. Si se numeste incredere in tine!

afostodatavera spunea...

zambeste...deschide-te...bucura-te de neprevazut...accepta provocarea vietii...pierde-te...traieste-o..:*