duminică, 1 noiembrie 2009

Aproape 1000

La inceputul lunii trecute,din pura curiozitate, am zis sa fac un test, sa vad ce se intampla cu articolele de pe bloc, daca sunt sau nu citite, daca prind farmec, si inspira! Nu stiu cat inspira, nu stiu cat va plac, desi am primit si comentarii, si spun un multumesc, cu toata caldura din suflet, dar stiu cat de vizionate au fost! Putina matematica, o functie de scadere, si un rezultat uimitor! Sincer, nu ma asteptam! Ma bucura, si ma face sa vreau mai mult, sa pot reda evenimente, fapte, ganduri intr-o maniera cat sa placa publicului larg! Pe mine ma ajuta sa scriu, dar nu mai scriu doar pentru mine, ci si pentru voi!
Intru intr-o lume a cuvintelor, a imaginilor ce vorbesc singure, unde pot simplifica,sau complica, dupa plac, totul! Si nu nascociri, nu politica, desi intr-un singur articol e vorba si despre ea, tin evidenta, nu minciuni, ci doar o realitate cruda, plina de neprevazut, si contraste puternice! Nu a fost o luna bogata in articole,12, 3 pe saptamana, si nici in inspiratie, am trecut de la o stare la alta, am constientizat, am observat, m-am pierdut, am regasit, am scris si am dezvelit idei mixte! Iar 12 articole sa stranga o mie de vizitatori, ma incanta! Nu folosesc articolul acesta, ca un motiv de lauda, sau motive de genul, ci doar pentru a multumii, si a ramane ceva concret, ce-mi spune ca se poate! E o mica pasiune ce prinde culoare, curios, daca pot face din ea si un mod de trai, desi am criticat vehement aceasta ideea candva, si nu stiu ce siguranta ofera, dar merita incercat?!
Am o mica problema, imi place sa motivez persoanele din jur, sa le ofer sperante, idei, chiar sustinere, dar nu ma pot motiva pe mine! Ciudat! Nu stiu sa aplic tactica de invaluire, si sa ma surprind! Vreau sa fac multe, dar nimic concret,inca!
Sper sa fiu la nivelul asteptarilor, sa am sustinerea voastra, si voi incerca sa ofer mai mult,mai bine, mai placut,chiar vast! Iar cand gresesc, pot fi si criticat, mi se pare normal! Ma gandesc ca eram pe punctul de a renunta la scris, iar acum o spun, mare greseala daca mergeam pana la capat, si de obicei chiar merg, dar numarul din titlul imi dovedeste contrariul, ma si ambitioneaza!
Va multumesc inca o data, si ne mai auzim!(990 un numar mai exact).

0 comentarii: