marți, 22 decembrie 2009

Amintiri pe CD

Pregatirile de Craciun includ si o curatenie generala, oboseala si timp pierdut, dar merita osteneala. Altfel il astepti pe Mos. M-am pierdut intr-un morman de cd-uri vechi si prafuite, intr-un munte de amintiri reci si dulci.
Anii au trecut, iar schimbarile se vad pe cd-uri, desi ai totul stocat in memoria principala, partea subiectiva nu te lasa sa vezi modificarile. Nu stiu daca e trist sau doar nostalgie,dar te pune pe ganduri! Acolo in lumea digitala, realitatea se leaga cap la cap, etape ale vietii, distractii trecatoare, prieteni dragi, persoane importante, dragoste si familie, imagini ce vorbesc, iar nevoia de cuvinte expira!
De la pozele colorate, la melodiile vechi si bune, documente, schite, jocuri, lucruri copilaresti, desene, de toate, stupide si interesante! Se leaga intre ele, redau amintiri si clipe, momente strecurate in trecut,emotii, stari diferite, greseli ascunse, dar si mistere faimoase!
Delete pentru cd-uri, nu exista, doar o cutie, unde zboara lin, reflectand lumini albe, lucruri nefolositoare, stricate, dar nimic din ce se vrea uitat! Amintirile se pastreaza pentru stra stra stra stra stra nepoti.
Culmea sunt lucruri ce normal mi-ar lasa un dezgust, si nu e asa, zambesc, rad de fata mea cretina, de intamplarile de atunci, si click mai departe, trecand la urmatoarea! Cunostinte vechi, doar trecatoare, fara sa-si puna amprenta asupra schimbarii mele, altele care m-au ajutat, iar unele care mi-au distrus principii, iar la final, cand trag linie, ies pe plus! De ce asa?! Pentru ca era nevoie de tot, fiecare amanunt, greseala, lovitura a peretelui cu capul, dezamagire, durere, suferinta, toate au cladit o imagine buna de asternut pe ecranul vietii, au si furat idei, credinte, sentimente, emotii, bla bla, si nu conteaza! Strainii din viata mea, sunt destui, candva erau asa de aproape,incredere orbeasca, iar azi, simple persoane de care ma mai leaga o poza, o amintire, sau un imi pare rau.
Colectie impresionanta ce se inmulteste zilnic, curios peste 10 ani la ce numar se va ajunge, la cate informatie acumulata,dar cel mai important, va fi imaginea mea de peste ani, de la copilul mic si dulce, inocent, la tanarul nelinistit, pana la adultul experimentat!

0 comentarii: