joi, 17 decembrie 2009

Dilema

Sa faci sau nu ceea ce-ti place?! Ceea ce simti, ce-ti spune mintea si sufletul, sau sa asculti de cei din jur,au dreptate esti constient, dar nu ti se potriveste, nu e ceea ce-ti doresti, nu te vezi acolo?! Sa le faci lor pe plac? De ce trebuie sa fie asa greu?! De ce totul se rezuma la alegeri ce-ti modifica viitorul, o rascruce ce nu-ti da pace!
Stiu ce vreau de la mine, stiu ce pot, stiu ca m-as descurca si as invata, dar nu ma multumeste! Oare reuseste cineva sa ma inteleaga?! Conteaza ce vreau si eu?! Sunt plusuri si minusuri, le cunosc pe toate, le-am analizat in profunzime, traim in vremuri de criza, e greu, totul difera, dar criza e si in mintea mea! Poate sunt defect, dar daca viata nu-ti ofera situatii bune,te pune sa alegi, si chiar daca gresesti, e greseala ta, regretul tau, iar eu am cateva pareri de rau, pentru ca nu am facut ce am vrut! Am fost lasat sa aleg voalat, doar de suprafata, iar acum acelea s-au intors asupra mea!
Intrebare......sunt bun de reporter?! Cu asta ma confrunt, si imi bat capul de vreo 8 ore, pot sa plec pe drumul asta, si sa-mi pun cuvantul inainte, sau sa fug cat ma tin picioarele spre necunoscut?! Dar ca sa faci ce e mai sus, trebuie sa-ti si placa, sa simti, sa te atraga, iar eu? Eu sunt fix de cealalta parte a prapastiei, iar scara e subreda! Nu imi e frica sa calc, si nici de consecinte! Dar nu vreau sa dezamagesc increderea acordata, nu vreau sa gresesc iar, si vreau sa fac ce-mi place! Multi, si stiu persoane, isi doresc locul acesta!Dar sansa nu le surade, iar eu dau cu piciorul? E corect? Nu! Dar nici sanatos! Imi e greu....m-am saturat sa-i impac pe toti, cand as putea sa ma impac singur?! Dar singur nu ma pot decide! Ceva ce nu-mi place la mine....starea de confuzie,e bine sau rau?! Imi place sau nu?! Ma distruge?!
Chiar va rog sa raspundeti la intrebare, bun sau nu de reporter?!

0 comentarii: