vineri, 18 decembrie 2009

No sense

Fulgii ce roiesc in aer, frigul apasator, vantul ragusit , zapada magica, si-au pierdut din sensuri! Aduceau bucurii, acum doar limitari! Nu-mi place, nu mai miros aer proaspat, nu mai stiu sa ma joc, vreau sanie, vreau bulgari, vreau provocare!
O vad la tot pasul, si nu o apuc de mana, o las sa se indeparteze, iar eu intorc spatele, la asta ma pricep cel mai bine,sa fug de coltul de lume crud! De ce am nevoie?! De mine si de incredere, curaj, si speranta! Cum vremea de afara se schimba, asa am facut si eu, dar nu in bataia vantului, ci a realitatii! Imi e dor de statul in zapada, de fulgii cazuti si gustati, de alergatul cu gatul gol si urechile inghetate, de iarna mirifica, iar acum....
Acum as putea sa imi arunc fundul in zapada, dar nu o fac, din lipsa de curaj, de nebunie sau plictiseala! Am crescut, iar lucrurile simple se uita in grija zilei de maine!
Cuvintele nu au sens asternute pe foaie, nu au logica cand redau ganduri confuze, dar printre randuri se nasc intrebari stupide, iar eu cu multe nevoi!
No sense

0 comentarii: