duminică, 13 decembrie 2009

Vreme rece

Ironic titlul, eu chiar ma asortez cu ea! Frigul de afara ma lasa rece, indiferent si rau! Am un dezgust in seara asta, unul ce persista de foarte mult timp, nu-mi da voie sa mai cred in vorbe false, nu ma lasa sa mai sper, sa visez! Nu ma lasa sa fac nimic! Cand o raza de soare apare ma bucur, cand apar norii devin posac, apoi pe intuneric orb de furie, ciudat mod de a reactiona, fara tipete, lacrimi sau durere, doar gust amar insuportabil.
Zapada se topeste la contactul cu asfaltul umed, la fel si sperantele mele se duc la lovirea crunta de realitate! Lucruri goale, azi am sacul gol, nu e cu cadouri, nu cu cuvinte dulci, nu cu magie, ci privirea se pierde in imensul sacului!
Vantul imi poarta amaraciunea prin lume, si imparte din ea celor doritori, sincer nu as fi asa de darnic, dar macar povara dispare, ma puteti injura,aveti voie!
Mocirla?! O pata ce ramane si dupa aparitia soarelui.
Iar eu....nu inghet, nu tremur, ci intregesc peisajul!

0 comentarii: