marți, 12 ianuarie 2010

I forgot..

Am uitat cum e sa simti acel ceva, cand alergi dupa lucruri reale! Si o spun sincer, am uitat multe lucruri. Au fost zile, cand am uitat si de mine, cand asteptam sa treaca ziua mai repede, sa vina seara, sa fac altceva. Ma plictisesc repede, nu mai am rabdare cu mine, vreau multe, dar ce vreau uneori se dovedeste a fi gresit. Confuzia e la ea acasa, nehotararea la fel, precum si lipsa de motivatie.
Zambetul nu are culoarea din trecut, dar nici rezolvarea problemelor nu se afla acolo, si sincer, uneori nici nu am idee, refuz, stramb din nas, pretentios, indiferent, doar de dragul de a face asa ceva. Am dezamagit lume, dar nu in ultimul rand m-am dezamagit pe mine! Aveam alte idei, ganduri si dorinte ascunse, vroiam sa schimb multe, si in final am ajuns a ma schimba pe mine. Daca imi place? raspunsul e nu, daca imi e bine?! aleg doar, e mai bine asa! Nu durere, nu batai de cap, ci doar gust amar, dezamagire, si aceeasi situatie.
Am uitat ce vreau sa fac mai departe, ce imi face placere, si ma atrage, nu am uitat gustul rece de cola, e inconfundabil, apoi am uitat cum e sa ai incredere in cineva, sa te lasi pe mainile persoanei respective, si sa nu-ti distruga sufletul, sau sa-ti ia inima in ras, am uitat cum e sa simti, si cum sa ma comport!Stiu,si spun asta mereu, ce am de oferit, si ce pot, dar ma lovesc mereu de zid, si cand am impresia, doar o am, zidul imi arata ca e inalt, si nu se merita sa-l sar, nu vreau sa-mi zdrobesc iar ce a ramas pe acolo. Nu am uitat sa fac gesturi frumoase, dupa parerea mea frumoase, ce surprind, dar altii au uitat sa le aprecieze, si am parcurs un drum al regasirii,al reformarii, sau doar schimbare, si nimic nou sub soare.
Frigul de afara a inghetat tot in mine, o injectie cu botox ce paralizeaza temporar vointa, si nu e un strigat de ajutor, si nici o masura de evitare, ci doar poate o auto motivare,un mijloc de a realiza unde gresesc, sau doar un tratament pentru realitatea cruda ce se invarte in jurul meu.
Nu mai stiu multe, si nici nu stiu cine are rabdare sa ma invete, sa imi deschida ochii ca mai exista speranta in oameni, ca nu trebuie sa profitam unii de altii, si sa ne batem joc de suflete,si poate pentru ca imi e frica, e timpul revitalizarii,si sa accept situatia asa cum e, dureroasa, cruda, dar nu fara solutii.
I forgot...

0 comentarii: