luni, 25 ianuarie 2010

It's ok...


Cuvintele reprezinta muzica mea, ele inlocuiesc farmecul sunetelor, si fac diferenta! Uneori sunt goale, alteori pline de suflet, sentimente profunde, sau idei nebune, toate adunate intr-un blog ratacit printre multe altele.
Sunt rupt in bucati, in ganduri ciudate, in ambitii prostesti, sau doar dureri profunde, privesc lumea altfel, mai matur, mai cu ochii deschisi, dar si cu frica! M-am schimbat, am evoluat, dar am si gresit, am ales drumuri, am plecat la razboaie deja pierdute, am crezut in naivitatea mea, am sperat, si m-am dat cu capul de pereti! Uneori imi pun o singura intrebare: Cum trebuie sa fiu?! Oricum as lua-o, mereu nu e bine! Prea bun, renumita replica cu luat de fraier, prea rau, devii nesimtitul nesimtitilor, si nu la gandul de a profita, ci doar indiferent si acru. Am facut ordine, am inceput sa cred, si nu doar in mine, si o oarecare frica ramane! Prea multe intamplari, urmate de esecuri in lant, nu-mi dau voie sa fiu EU! Din pacate....
Lumea nu mai e la fel ca acum 5 ani, si nu doar pentru ca am crescut, agitatia din jur, vartejul creat, ne induce stari de confuzie, ne amesteca bine neuronii, ii ameteste, apoi le da drumul intr-un zbor eronat! De acolo rasar gandurile stupide, nelinistea, impacientare, neincrederea, frica, dezamagirea, durerea, dar nu si o inima zdrobita.
In ea raman tepi de diferite grosimi si lungimi, unii se scot cu clestele, altii adancesc rana, si e nevoie de o incizie mica. Cum? Cu un zambet cretin in drumul spre casa, o stare de fericire trecatoare, un cantec cu mesaj, sau doar cuvinte potrivite, Dar totusi teama aceea nu-ti da pace, nu te lasa sa crezi decat in lucruri concrete, in situatii fara mister, si vrei ca lucrurile sa vina de la sine, dar ce vine de la sine nu poti controla, si iti poate infinge o sabie in loc de spini. In timp te inveti, devii impenetrabil, dar oare asta e solutia?
Nu! NU! NU ! Un rand plin de nuuu! Chiar daca doare al dracului de tare sa fii respins, sa fii dezamagit, sa simti durerea in fiecare colt al corpului, sa nu ai chef, sa privesti pesimismul din toate unghiurile, sa nu mai ai sperante, tot NU ramane! Pot fi in multe feluri, sa inchid usi in spatele meu, sa spun NU, sa intorc spatele, sa nu lupt, sa fiu indiferent, sa fiu naiv, sa cred, sa fiu sensibil, sa imi pese, sa cred in oameni, sa am incredere , sa ma bat cu mori de vant, sa imi fie frica, pot fi tot ce doresti, dar un mare NU se inalta in fata ta! Pot fi doar ce vreau eu! Pentru mine, si amestecat cum sunt, tot stiu ce pot si ce am de oferit, si nu suport sa-si bata cineva joc de mine,oricat imi pasa!
Nu e usor, nu e o plimbare prin parc, nu un fel de mancare, niciun desert dulce , nu e nimic din orice exemplu as da, fiecare poveste isi are actiunea ei, si personaje implicate,e un drum nou, aspru, dulce, ocolitor, dar la capatul lui se afla tot ce vrei u sa crezi, sau in ce crezi, si merita toata aceasta lupta, si stres, merita totul, dar trebuie sa crezi intai. Emotii puternice, si chiar dureri de cap, e o cale lunga, dar intr-un final, poate gasim linistea de care avem nevoie si dorita! Rabdare....si totul va fi ok!

3 comentarii:

Claudia Balan spunea...

Am observat ceva. Ce spune ca barbatii sunt superficiali, iar noi femeile, suuuper profunde. Tu esti insa dovada vie k nu este asa. Pai nu m-as fi gandit eu sa intorc problema pe atatea fete, sa imi explun punctul de vedere din atatea unghiuri, sa exprim ceea ce ai reusit tu in acest articol. Mai exista o singura persoana dintre cei peste 60-70 ale caror bloguri le urmaresc, ce scrie atat de complex, de profund. Iti spun si tie ce i-am spus si lui: inainte de voi foi, chiar ma credeam inteligenta:D

nmn .) spunea...

in lipsa cuvintelor azi astern sunete ..

"Numai dacă eşti neîntregit te vei împlini,
Numai dacă eşti îndoit te vei îndrepta,
Numai dacă eşti scobit te vei umple,
Numai dacă eşti învechit te vei înnoi."

(.. Tao Te Ching)

Christinne L spunea...

Era sa te declar un pesimist convins, dar, m-ai oprit cu inima ce nu ti-o poate zdrobi nimic, iar in final am descoperit un optimist incurabil, ce nu se lasa invins de aspectele vietii.
Imi place insiruirea de epitete ce face si mai posibila reusita.
Esti un fin observator al amanuntelor care conteaza. Felicitari!