duminică, 31 ianuarie 2010

Nobody's perfect

CAUTAM PERFECTIUNE! In tot ceea ce facem, vrem ca lucurile sa iasa dupa bunul nostru plac, sa dam forme si aspecte, sa construim o lume asa cum se formeaza ea in mintea noastra. Nu prea recunoastem, dar chiar alergam ca nebunii, cu o doza de subiectivism notoriu,si punem suflet.
Lucrurile ce depind de tine? Cum stai la capitolul asta? Nu vrei sa dezamagesti nu? E foarte simplu sa cazi de partea aceasta a paharului, oricat ai incerca, o persoana ramane nemultumita, dar tu? Cum te simti? Cand sacrifici multe pentru ceilalti? Altruist? Fraier? Fiecare vede cum vrea, dar munca ta, noptile pierdute, iar rezultatul e sub asteptari, nu perfect, atunci ramai descumpanit, usor pierdut, cu intrebari in minte, oare unde am gresit?
Cand oferi totul, te astepti sa primesti exact la fel, dar nu e suficient, niciodata nu e! Mereu se vrea mai mult, de la tine, tu de la restul, si uite asa jocul dur, devine interminabil.
Apoi, sunt situatii.....sarutul perfect, noaptea romantica. dansul, plimbarea, locul, mancarea, si in final persoana! Cu totii avem in minte persoana ideala,pe care o privim cum vrem noi, cum apare ea in imaginatia noastra! Ochii, sani, sau doar sufletesc! De ce ma leg de sani?! Barbatii, in general nu-s multumiti aici=)) Revenind, cum vezi tu persoana perfecta? E ca tine? Esti chiar asa perfectionista,incat sa ceri acelasi lucru? Sa fim sinceri....nu! Dar, in mintea unei persoane poti fi perfect, iar pentru alta total imperfect. Am avut impresia, in trecut, ca am gasit perfectiunea, sau doar persoana care se plia, atat de bine cerintelor si imaginilor mele, incat eram orb!Si la fel, si voi! Poate chiar de mai multe ori,nu? E putin dezamagitor, cand realizezi ca nu e asa, cand tot ce aveai in minte era gresit, sau credeai ceva, ca mai apoi sa ramai mut! Cu pasi usori, ne departam incet de perfectiune, si ne apropiem de o persoana pretentioasa, ce face nazuri, fara rabdare, ce vrea mai mult, mult mai mult decat a avut la momentul trecut.
Dar cand vrei sa iasa totul bine, si iti dai silinta, si zbang,una dupa ceafa! Te zbati ca prostul, si pentru ce? Pentru neaprecieri, reprosuri? Revii la lucrurile venite de la sine, dar si pentru ele, e nevoie de un inceput, un imbold, incat sa urnesti universul. Regula, e o regula, mereu cand incerci si vrei prea mult, pierzi! Dar uneori iti iese,iar momentul ramane undeva intiparit, intr-o amintire ce se pierde in timp,si te bucuri, uite si situatii frumoase, iti spui.
Deci perfectiune? Chiar si o melodie e imperfecta, o nota aiurea, un sunet perturbator, sa nu mai vorbesc de o carte, un film, etc. Omul incearca sa atinga perfectiunea,dar de cele mai multe ori nu reuseste....si de acolo ne pierdem pe drum!

3 comentarii:

yolanda spunea...

Nu exista baiatul/fata perfect/a! Doar biatul/fata ideal/a. Cred ca este fortat cuvantul "perfect". Eu cred ca perfectiunea asta este plictisitoare. Ani de zile am crezut ca idealul meu de baiat este unul. Anul asta am constatat ca am si alt ideal, caruia poate nu ii dadeam sanse, din ignoranta. Si poate acea "persoana perfecta pentru mine", cum zici tu...poate nu este compatibila cu tine? Te-ai gandit? Nu te-ai plictisi, oare, de o fata perfecta? Fara defecte, previzbila, care face totul ca la carte?

Simion Alexandru spunea...

Perfect? Ideal? Tot pe acolo se invarte nu crezi? Ti se pare ca eu caut perfectiunea? Ca asta vreau eu de la o fata? Chiar deloc! Cred, in potrivire, si atat! Fata potrivita, la momentul potrivit! Care se pliaza dorintelor mele de atunci, sau cerintelor, dar nu perfecta! Nu exista, doar avem impresia, cum spuneam si in articol. Nu pot sa cer asa ceva, cand eu nu-s perfect,si nici nu vreau sa devin, sunt plin de neprevazut, de idei si ganduri, de dorinte ascunse, si surprize placuta,iar in acelasi timp indiferent, rece, dur, pretentios si nesuferit, chiar fitos dupa unele=)) Compatibilate? Termen dur, putin necopt, e nevoie de ceva timp, pentru a realiza asta, nu doar din priviri exterioare, si conteaza foarte multe de dorintele fiecaruia, dk vrei sa te intelegi cu o persoana, o faci pentru ca vrei, nu pentru ca trebuie! O accepti cu defecte si calitati, nu o dai la o parta, doar ca nu e exact ceea ce vrei, atunci cand nici macar nu stii ce are de oferit si ce poate?! Asa vad eu lucrurile, parerea mea! Ti se pare ca urmez eu regulile si vreau totul ca la carte? O sa scriu un articol, exact cu ce am eu nevoie....dar mai pe seara, acum imi e foarte lene! Dorintele se schimba,de la ani la ani, invatam din tot, culegem, apoi vrem altceva,vrem mai mult! nu?!

Simion Alexandru spunea...

P.S. Problema...apare cand nu stii ce vrei!