miercuri, 3 februarie 2010

Kia kaha

Sunt in cautarea unei mici nebunii de moment, o doza de adrenalina, si inconstienta, intr-un simplu loc, unde arta, desenul si culoarea se imbina, oferind imagini permanente.
Kia kaha . Sa destainui misterul, si sa-i dau o forma mai aproape de intelegerea noastra, forever strong! De origine neozeelandeza, o afirmatie doar! Am tot cautat ceva sa ma reprezinte, sa fie motivant si interesant in acelasi timp, pentru unii aceste 2 cuvinte, poate nu inseamna nimic, dar pentru mine chiar au farmec, o sclipire de moment. De ce?!
In ultimii ani, m-am tot lovit de multe, oameni, probleme, si renumita realitate cruda,uneori gresind, totusi am facut fata, si mereu ma voi descurca, chiar daca nu pot sa-i impac pe toti. Uneori fara nimic, mereu primind lovituri din stanga si dreapta, am avut mereu puterea de a ma ridica, si sa-mi revin, indiferent de greutati, iar pentru mine inseamna mult,desi nu stiu de unde vine rezistenta si puterea respectiva! Speranta s-a jucat cu mine, mereu avea un as in maneca, iar pesimismul doar un popa ratacit, curaj?
Constient, e doar inceputul la tot ce inseamna viata, dar unele chiar au fost lectii indispensabile, desi sincer preferam sa invat altfel, dintr-o carte, sau doar din auzite, nu si pe pielea mea,dar asa ramane intiparit permanent.
Iar permanent vreau sa ramana intiparit si mesajul de mai sus pe pielea mea, cum suna? sondaj de opinie, nu-mi plac desenele tribale, nu -mi plac alte sintagme, ci ceva simplu finut, scris intr-o forma oarecare,dar speciala! Nu e un articol magnific, ci doar un studiu de caz!
Mi se potriveste sau nu?! Stupid? Copilaresc? Sau potrivit?

0 comentarii: