sâmbătă, 13 februarie 2010

My Valentine...

Inca o sarbatoare imprumutata, pe langa multe altele, mai avem nevoie de ziua Recunostintei, si ne apropiem de America, macar asa, daca altfel nu se poate. Nu mai e un simplu mod de a-ti declara iubirea, ci un brand, din care se fac bani,si inca foarte multi. Chiar e nevoie de o zi speciala in care poti sa-ti dezvalui sentimentele celui iubit? O poti face in fiecare zi, la orice moment, cand se asteapta mai putin, nici prea des, ca devine patetic,e nevoie si de aer! Nu stiu cum se face, de am devenit un expert in relatii, dar nu si in ale mele, din exterior totul pare usor, sfaturi, gesturi, vorbe, observ greselile unora, le si subliniez, poate poate, ar intelege ceva, dar mereu le repeta!
Cadouri? Totul se rezuma la ele, la gesturi frumoase, si cuvinte potrivite! Iar inspiratia pe moment dispare, e cam greu sa redai ce simti, mai ales cand nu simti, sau e doar de dragul sarbatorii. Pe 14 februarie romantismul uitat in timpul anului, renaste, si inconjoara realitatea cu inimioare, flori, si zambete. Comercianti au speculat momentul cu ani buni in urma, iar acum afacerea creste, si capitalul se mareste. Investitie=profit! Investesti cadouri in relatie= profit( sex, dragoste, gesturi fine). Sa nu fiu asa dur, nu acum cand e vorba despre sentimente, dar in relatii mereu se doneaza cam tot, pana te pui pe planul 2, si din umbra privesti cum celalalt profita,si nu apreciaza. In mod egal, da?
Cel mai frumos cadou de 14 februarie? Fetele vor o noapte speciala, lumanari , flori, petale, daca ar fi la munte, devine vis, zapada, mai nou jacuzzi si spuma, acum chiar daca ele nu-s romantice, simt nevoia de gesturi tandre, iar prostii, astern pe tava totul, chiar daca unele nu ofera si ele, macar bun simt, si dragoste. Puteam sa nu fiu rau?! Baietii? Pe multi ii auzi, iar 14 februarie, iar cadou, iar bani cheltuiti, iar altii, se dedica zilei, se contopesc usor, incercand sa-si arate dragostea indiferent de pret, cadourile simple, mereu au mai mult succes. Pentru cine vrea sa observe, ca-s unele blonde, draga nu mi-ai luat inel?! Sa nu te vad...pleaca!
O iesire la un restaurant scump? Sau o seara magica in casa, cu un film bun (I Hate Valentine's Day ) sau doar o floare in noapte, cu un sarut apetisant si dulce! Idei, solutii se gasesc, romanul e inventiv,fiecare isi vede dragostea intr-un fel, si ii da o forma, incat celalalt sa o aprecieze! Macar de ar fi apreciat efortul, si nu cadoul in sine.
Sampanie si club? Dansuri lascive, camasi scumpe, si piti materialiste! Si am cam spus tot!
Melodia perfecta, versuri ce simbolizeaza inimioarele din stomac, si o imbratisare patimasa, cu privit in ochii,si sorbit partenera, chiar daca e in pijamale, si nemachiata. Atunci se vede frumusetea unei femei, nu cu tone de fond de ten, si rimel.
Acum dau o mica revizuire, sa vad cand am petrecut cea mai frumoasa zi de 14 februarie! Rasfoiesc bine, ma vad pe mine dandu-si interesul, cautand cadoul potrivit, straduindu-ma, sacrificii, etc, dar spre mirarea mea, nu mi-a ramas nimic marcant prin minte! Nu ca nu si-ar fi dat interesul, nu aduc acuze, dar e empty. Iar in ultimii 3 ani , nu ca ar fi cineva insemnat, incat sa-si sacrifice ziua, sa-mi aduca un zambet special, ci doar persoane trecatoare, si eu pe langa, dandu-si interesul. Fetele sunt comode, chiar curios,cand una si-a luat iubitul si chemat intr-un loc special, cu masa, pat, sampanie?! Ele chiar au pretentia sa se ocupe baiatul de tot, si vin si ele cu un cadou rasuflat! De ce nu se inverseaza rolurile un pic? Am uitat...suntem barbati!
My Valentine is....! Me me and only me! E primul an cand sunt singur de Sf Valentin! Ce realizare, desi pentru unii ar fi o nerealizare, si o chestie trista! Dar nu mai am de gand sa-mi impart zilele cu persoane care nu merita, sau doar de dragul de a fi acolo cineva,sa-mi aduca o cana, un ursulet de plus, poate o perna, sau ciocolata. Acolo chiar ma loveste unde ma doare. Ma lasa rece sarbatoarea asta, dar imi si place senzatia ca nu trebuie sa-mi bat capul pentru a pune planuri diabolice, si surprize, care mai apoi sa nu fie apreciate. Prea putine au apreciat gesturile, chiar mi s-a si reprosat uneori, sunt asa de relaxat, incat nici ca-mi pasa cum trece ziua, desi stiu sigur! Prietena mea, exista una pentru seara asa, se numeste Absolut! Nu cere multe, doar 2 cuburi de gheata, si 3 degete de santal de mere, nici prea slaba,nici prea tare, potrivita, imi va tine companie, va dansa cu mine,si-mi reda si zambete moca, fara sa ceara nimic in schimb, ba nu mint, sa fie bauta.
Va urez distractie placuta, cat mai multe gesturi frumoase, lasati orgoliile, certurile, si ambitiile, sarutati-va partenerul,iar sinceritatea va crea totul, cu cateva cuvinte alese.

8 comentarii:

adinna spunea...

nici pe mine nu mă încântă cu nimic Valentine's Day, cu atât mai puțin m-ar încânta o pernă sau un urs care sa-mi zică că mă iubește...și la mine e prima dată când îs singură și e chiar ok :)

nimeni .. spunea...

why do you need a day to remember love when you have everyday!

Death Whisperer spunea...

Adevarat post! Bravo! Huoo Valentine's Day... incep sa ma intreb cand o sa se termine. Ah, stiu, cand o sa fie Japonia sau cine stie ce tara de prin Africa la moda si o sa incepem sa sarbatorim si noi ziua crocodilului rosu :-j.

Death Whisperer spunea...

Japonia e in Asia, SAU alte tari din Africa. Asta daca se intelege altceva

O tipa spunea...

Draguta postarea. Intr-adevar, se pierd multe in urma comercializarii pe care '' iubirea'' o sufera pentru ziua de 14.Dar acum sincer, tu care ai scris, iar voi, care a-ti comentat, daca a-ti fi avut un partener/partenera, nu a-ti fi cumparat ceva ptr. persoana respectiva, urmand ca apoi sa sarbatoriti ziua asta ca restul perechilor?

Simion Alexandru spunea...

Fiecare sarbatoreste dupa inspiratie, unii mai original, altii mai in rand cu restul lumii! Nu critic modul de a lua cadouri, dar nu e nevoie de o zi speciala, cand poti face asta in fiecare zi! Ci modul cum se sarbatoreste! Se maximizeaza totul, in detrimentul veniturilor, iar lucrurile simple dispar. O floare , un sarut, un biletel, and...etc. Iar daca aveam iubit, o sarbatoream in felul meu, nu ca restul, imi place sa aduc ceva nou,si mereu altceva!

Death Whisperer spunea...

@ o tipa: eu am un "partener" si nu i-am cumparat nimic, si i-am spus si lui sa nu se strambe cu prostii din astea. In plus, nu am nevoie de o zi speciala sa ii spun te iubesc, si e valabil si pentru el. :D

@ Simion Alexandru: in primul rand nu iti cunosc ochii, si in al doilea rand, daca i-as sti, asta ar fi secretul meu :D

O tipa spunea...

@death whisperer: si eu am pe cineva si i-am pregatit ceva.a fost optiunea mea.am ales sa ii fac un cadou special,chiar daca a fost cu ocazia unei sarbatori imprumutate.intr-adevar, nu este nevoie de o zi speciala pentru a face cadouri sau pentru a-i spune cuiva ''te iubesc!'' dar prefer sa profit de toate ocaziile pe care le am pentru al surprinde placut.