marți, 23 februarie 2010

twisted feelings

Love can't be plan! Poti sa te impotrivesti, sa te zbati, sa spui nu, dar intr-un final te loveste si pe tine, mai devreme, sau mai tarziu, exact cand te astepti mai putin. De la o simpla amicitie, pana la o privire aruncata din mers, situatiile devin complicate, joaca incepe si drumul e neclar.
Love sick! Senzatie de care am vrea sa ne lipsim cu totii, nu e o durere fizica, ci una mai insemnata, neinteleasa uneori, ce se ramifica in toate directiile, iar creierul iti amplifica ideea, nu merita, nu trebuie, dar in stanga se alimenteaza stari si sentimente, incat dau pe afara si te cufunda in moleseala si tristete. Cum explici suferinta din dragoste? Un gol? O stare de apatie? Sau doar lacrimi? Ne manifestam diferit, de la urlete si tigai in cap, pana la usi trantite si somn de voie. Dupa un timp senzatia de dor isi face loc, nevoia de atasare, singuratatea se instaleaza cu un soft gratuit, si petreci momente, revizuind greselile, incercand sa te intelegi, sa-ti vezi greselile, si unde ai dezamagit. Dar nu totul e doar din vina ta, invata sa citesti semnele din jur, si astfel calea se netezeste, iar gustul apar se indulceste un pic.
Intrebarile apar, multe principii se distrug, apar altele noi, dezamagiri profunde, iar tu te razboiesti in sentimente rasucite. Te intrebi daca persoana de langa a avut vreo intentie serioasa? sau doar? Iar daca dragostea te face sa te simti rau.....nu e un capat de lume, ci esti capabil sa simti, sa dezvolti stari, sa fii fericit din lucruri marunte.
Cand gasesti pe cineva, si incepi sa cunosti persoana respectiva, si gasesti lucruri ce iti plac, dar si mici neplaceri, si incepi sa faci compromisuri, sa treci cu vederea, sa asterni o poveste cu happy ending, te-ai saturat de drame, sa ai incredere, si sa vrei mai mult. Exista clipe, cand totul nu se indreapta nicaieri, solutiile nu se vad, iar speranta ta se dilueaza in realitate, si te gandesti, oare merita efortul? Dar cand tii la cineva, tii, si-l accepti cu bune si rele, cu tot ce misca in jurul lui, e ca o slujba, de care te lovesti zilnic, iar cat timp exista placere, totul vine de la sine.
Adanc in noapte se astern pe hartie povesti de dragoste, din gesturi simple, din priviri patimase, si magie de moment, iar noi, din simpli straini, ne apropiem si gustam din fructul dulce al inimioarelor ce zboara, loviti de un cupidon plictisit. Nu stii cand te cuprinde, zambesti in fata telefonului, sau doar pe strada, orgolii ascunse, imagini ce se scurg pe aripile timpului, invatam, si traim, consumam, savuram chiar, iar uneori ne si plictisim, dar pana atunci bucuria sentimentului pierdut exulta.
Am fost acid, am fost rau, dar in acelasi timp si sincer, facut misogin din cateva articole, respect sexul feminin, cum il voi respecta mereu, il apreciez, cand trebuie apreciat, dar si spun lucrurilor pe nume, atunci cand e cazul! Recunosc, subiectiv in unele momente, si nu conteaza, e ce vad eu in jur, iar daca am gresit cand mi-am spus parerea, nu dau inapoi, pot aduce argumente, chiar exemple, si sincer, nici nu conteaza. Am trecut de la indiferenta la neprevazut, m-am plimbat prin stari confuze, am stors orice urma de speranta din mine, m-am delectat cu a spune NU, nu a fost si cand trebuia sa am incredere, nu a fost si cand se merita un da, iar acum....zambesc.
Respir si consum orice clipa, ma bucur, scriu mesaje, rad in fata laptopului, invat, sper, si nu vreau perfectiune, ci doar momente reale, concrete, in care sa pun pauza, si sa spun, stii imi place,vreau mai mult.

1 comentarii:

Christinne L spunea...

Sa fii fericit din lucruri marunte!
Restul... chiar nu mai conteaza.
De aici vine fericirea vesnica.