duminică, 18 aprilie 2010

Dark feelings empty words

In ultimul timp, cuvintele nu mai curg melodios, uneori privesc tastatura, incep, scriu, si pe la mijloc ma opresc, nu-mi place, nu suna bine, delete, sau save,iar in mica arhiva s-au adunat texte neterminate. Sincer nu-mi place, dar nici nu incerc sa schimb, sau sa fac vreo mutare surprinzatoare,poate doar o stare de moment, sau cine stie, sper sa-mi revin.
Am crescut! O spun sincer! Din multe puncte de vedere, observ totul mai altfel, nu stiu daca matur, si corect, dar intr-o nuanta, ce-mi prinde bine,desi uneori e plina de indiferenta! Nu ma mai sensibilizeaza nimic, nu ma mai las doborat de nimic, si sterg cu buretele orice urma de suparare, durere, sau gand necurat, incat privesc viata mai optimist, chiar daca nu-s toate la locul lor. Imi lipsesc multe, dar nu asa multe, incat sa nu zambesc! Nu din dragoste, am facut si asta, nu din lucruri simple, ci doar pentru ca pot. Poate gresesc, dar nu mai trag de nimeni, chiar daca merita, si am devenit un dur simpatic, ma mint singur acum, cat timp nu exista implicare reciproca, unde mai e rostul? Eram candva persoana care se sacrifica pentru cei de langa, iar azi mai las de la mine pentru cateva persoane, si le numar pe degetele de la o mana, nu mai mult,ceea ce poate fi chiar trist, dar nu si pentru mine! Un nou inceput, intr-o lume mare, cu planuri de viitor, cu sperante si pasi nesiguri, nu stiu unde voi ajunge, nu stiu cate valuri ma vor purta spre casa, dar drumul spre casa nu se uita niciodata!
Iar scrisul e undeva acolo, asteapta sa apara momentul pentru ceva mai bun, mai plin de continut, si de culoare!

2 comentarii:

AndReeA spunea...

Pf. E frumos sa zambesti, dar sa ai motiv, eu m-am saturat sa apar mereu cu aceasi masca de om lipsit de griji, dar in interior sa ma zbat printre mii de ganduri...

adinna spunea...

Ascultă o piesă frumoasă, care te împinge să meditezi :) sper să-ţi placă

http://www.youtube.com/watch?v=fCKmbbsJscc&feature=player_embedded