joi, 22 aprilie 2010

feel the night!

Eu...sunt dificil! Uneori de neinteles, absurd, sau doar pretentios! Vreau atat de multe, si in acelasi timp ma limitez singur! Oare e timpul sa ma incredere iar in oameni?! Sau doar pur si simplu sa-mi vad de drum?! Alerg dupa dragoste, iar ea alearga de mine! Ciudat mod de a observa lucrurile! Tot ce-i reda zambetului meu culoare, se afla in acei fiori neintelesi, si zburatori, iar de fiecare data cand incerc, sa rosesc, se intampla ceva! Regula! Pe moment magia e frumoasa, mai ales la inceput, iar cu timpul, dispare in neant! Pun fetele p fuga?! Neah....sau mai stii! Nici nu mai stiu cum trebuie sa fii in ziua de azi, incat sa gasesti acel ceva plin de normalitate, si atat de potrivit!
Sunt asa de mandru de mine,in acele momente cand pot spune nu, fara sa clipesc, si fara sa am un regret, dar in acelasi timp, ma si urasc! Am dat cu piciorul multor ocazii, doar pentru ca NU-ul meu era mai bun,si nu zic ca a fost corect, dar la perioada respectiva nu se potrivea cu peisajul, acel decor salbatic! Acele decizii gresite din postul de ieri, m-au adus azi aici!
Am ruginit, iar vanataile vechi s-au tratat sub dorinta mea nebuna, incat copilul din mine, a devenit un adult mai cu capul pe umeri, desi joc teatru zi de zi, si ma prostesc ca un cretin. Viata merita zbenguita! Iar eu merit mai mult, si nu jumatati de masura! Merit un zambet, pe care sincer nu stiu cui trebuie sa il cer?! Mie?! Nu e asa simplu! Il am, dar fara praf de stele, si sunt sigur ca va venii candva, mai devreme, poate chiar mai tarziu, acum chiar nu se afla printre prioritati, dar am o nevoie absoluta de EL!
Privesc in jur, si raman cu privirea, spre tot ce misca, spre orice atingere, sarut, sau imbratisare, candva era mai simplu, iar azi e doar absurd si complicat!

3 comentarii:

Ina spunea...

stii legat de prima parte... ar trebuii sa ai mai multa incredere in tine, iar in oameni.. hmm cam greu de spus,nu prea se vede rostul in a avea incredere in cineva daca nu ai incredere in tine...

Christinne L spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=FBdVA5N1XWI&feature=related

Simion Alexandru spunea...

Dk nu as avea incredere in mine unde as fi azi?! Toti, sau toate, in kre am avut incredere...au dezamagit! Cam aici loveste...articolul voalat!