marți, 20 aprilie 2010

Stupid decisions

Mic fiind,am decis sa ma intrec cu bicicleta! Urmarea?! 2 genunchi juliti, plus o cazatura de toata frumusetea, nici urma de frana, doar o acrobatie si un contact dur cu asfaltul! Au...si mai departe, ranile s-au vindecat,iar amintirea a ramas acolo, intr-un coltisor ascuns! Am crescut, si prostioare tot am facut, sau nebunii, cum vrem sa le spunem, dar uneori acestea fac diferenta! Cu ce ramai dupa fapte? Cu zambet, lacrimi sau indiferenta, depinde de situatie, si cu persoane dragi langa, ce-ti vor binele, si incearca sa te sfatuiasca! Simi...tu esti PROST!!! Am auzit-o des! Esti prea bun cu cine nu trebuie! Sau nu iti mai arata increderea....etc, exemple o mie, de la persoane care ma stiu, poate mai bine, decat ma stiu eu uneori. E datoria lor de a spune ce gandesc, si a te ocrotii, nu-ti vor raul, sau sa te vada suferind, sunt prietenii tai, sau doar familia, dar vorbele iti zboara prin minte, nu dai atentie, si daca iti impun, devii suparacios. Nu stiu cati oameni au invatat sa asculte, si sa nu faca acel ceva, cand din toate partile primesc un NU! Exact opusul, actionezi, apoi tragi concluzii,chiar daca a fost o decizie proasta!
Ideea interesanta, ce o sustin acum, e ca tu, eu si restul, nu regretam acel moment, alergam o viata pentru succes, pentru a ne forma o opinie, si un viitor, dar pana acolo gresim neincetat! Suma tuturor greselilor= momente frumoase, trecut pierdut, si amintiri pentru nepoti!
Am considerat ramanerea la facultatea in Constanta o decizie nu tocmai potrivita, impusa de anumite evenimente, si imatura, dar poate aici trebuia sa ajung, si sa invat pe aceasta cale dificila, si sa ma bucur de tot, chiar daca nu era ce-mi doream pentru mine! Mi-am asumat greseala, si am incercat sa o fac mai dulce, am cunoscut oameni si persoane noi, am cules de peste tot sentimente si ganduri, mi-am notat in carnetelul numit creier, si am mers mai departe, indreptand din mers,cu coatele julite! Am inchis ochii cand trebuia sa ma impun, si sa-mi exprim dorinta, si iar, am gresit! Nu multi vor sa asculte, si chiar nu a contat, cu o inima zdrobita, copilaroasa,chiar beata de la fericirea ce-si consuma ultimele ramasite, am mers mai departe! Persoana potrivita s-a dovedit a nu fi chiar asa cum ma asteptam, poate si eu pentru asteptarile acelei persoane, etc, si tot raul spre bine! Azi din greseli o dau in altele,dezamagesc, sau nu multumesc, nu sun, pentru ca nu trebuie sa sun, asa consider eu, si toate astea ma fac mai bun, pentru mine! Cresc, si la 20 de ani, visam sa fiu altfel, dar nu-s deloc ca in acea imagine, la 25 abia dau din coate, si ma gandesc cum voi fi la 30?!
Decizii stupide in dragoste?! Azi suntem orgoliosi, maine prea deschisi, acolo e un taram de lupta, unde orice urmare, poate fi o greseala, depinde cum vrei sa privesti, nu e ca la matematica cu un rezultat fix, ci poate doar prin calculul probabilitatilor putem asemana sentimentul rosu cu stiinta exacta! Ai ales fata total nepotrivita pentru tine, poate pentru ca a fost si singura care ti-a spus nu, desi cea de langa, mult mai aproape, te completa! Sau ai mintit, pentru ca adevarul nu era pe placul tau, iar unii inseala, pentru a nu recunoaste ca relatia nu mai merge, sau doar vor si altceva! Mai rau cand sunt in alt pat, apoi vin si in al tau! TRIST!
Viitorul tau suna mai bine daca acceptai jobul acela,si nu il refuzai?! Dar nu te simteai in largul tau, sau ai despicat firul in 4, incat ai considerat ca nu e ceea ce-ti doresti! Simplu! Cu da si nu, recunoastem greseala, sau tot cu cele 2 cuvinte ne putem dezvelii succesul.
Iar peste ani, cand nici nu te astepti, si iti gasesti locul, vei realiza ca aceste mici erori de sistem, te-au adus unde visai,desi atunci aveau un gust amar...

0 comentarii: