duminică, 11 aprilie 2010

fight

Ti-am zarit privirea intr-o noapte tarziu, 2 ochii ce priveau agale, cu o istorie in spate, si un zambet gol. Un sentiment de deja vu, sau doar o impresie gresita, un chip prietenos, si cunoscut, apoi o initiativa neprogramata, si ganduri confuze! O frica nebuna de esec, dezamagire sau neincredere, ce in timp s-a evaporat,apoi purtat in bataia vantului, am pasit pe un taram minat, nestiind cum sa ma port, nestiind ce sa fac, ci doar traind clipa,am inceput sa zambesc iar.
Un inceput mai greu, urmat de indiferenta reciproca,si jocuri noi, toate au prins contur, si au redat o imagine de ansamblu a unui 2 ce-si cladea povestea in timp! Sincer nici nu stiu ce vreau sa scriu aici, habar nu am, sunt ganduri ciudate ce-mi trec prin minte, nu mai sunt persoana din trecut ce accepta mereu totul, si cand ceva nu era in regula se strofoca sa repare, doar el sa repare! Nu mai pot, chiar daca merita, atunci cand stiu ca nu gresesc, ca nu am facut nimic rau, nu mai pot sa las de la mine!
Sunt doar un om, ce-si cauta zambetul, ce uneori se pierde in grija zilei de maine, ce invata iar cum e sa vrei mai mult, si sa te zbati pentru mai mult, ce nu stie cand greseste, ofera prea mult, sau da un sms in care sa-si arate bucuria, si nu regreta nimic. Poate trebuia sa fiu mai indiferent, mai rece si dur, dar nu am facut-o, poate nu ar fi trebuit sa fiu asa deschis, si calm, si poate nu ar fi trebuit multe! Dar am fost! Si voi fi, cat timp exista respect, dorinta, si farmec la mijloc.
Ce vreau? Sa aduc mereu ceva nou, sa alung plictiseala, starile de nu am chef, dar singur nu se poate, si nu intr-un singur sens, unul sta,altul se sacrifica si isi bate capul, nu asa, da eroare,daca nu cu virgula. Vreau ceva frumos, de incredere si stabil! Nu stari confuze, nu nervi intinsi la maxim, si da vor exista certuri, momente de nebunie, si altele, nu planific, dar nici nu vreau sa dezamagesc. Stiu ce pot, ce am si ce sunt! Nu ma face mai modest, mai fitos, sau mai cu nasul pe sus, ci doar ma ajuta sa-mi dau seama de ce am langa! Nu detin controlul, si nici nu vreau sa stiu totul, vreau sa fiu surprins, incat neprevazutul ofera magie.
Cum te privesc?! Cu drag cand zambesti, canti, sau ma pupi, cu calm cand ai nervi, fiecare are zile proaste, chiar si eu,desi nu arat, imi macina atatea neuronii, dar cand sunt cu tine, las totul la usa, si ma bucur! Cu MC, inghetata sau...doar vorbe pana in noapte tarziu, nu cer multe, desi poate ar trebuii, ma multumesc cu putin, dar putinul acela trebuie sa fie suficient de mult!

0 comentarii: